جزئیات جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی برای ۱۰ کاربر سوپر اپلیکیشن «ایرانسل من»

مشترکین ایرانسل می‌توانند با باز کردن سوپراپلیکیشن «ایرانسل من» فرصت بردن جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی را به‌دست بیاورند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از دیجیاتو ایرانسل فرصت شرکت در یک قرعه‌کشی برای ۱۰ جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی را فراهم کرده‌است. مشترکین ایرانسل می‌توانند با باز کردن سوپر اپلیکیشن «ایرانسل من» فرصت بردن جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی را به‌دست بیاورند. این جایزه برای همه مشترکین ایرانسل‌من و کسانی که تاکنون این اپلیکیشن را نداشتند در دسترس است و تنها شرط به‌دست آوردن شانس برای بردن آن، نصب و باز کردن سوپر اپلیکیشن «ایرانسل من» است.

«ایرانسل من» یک سوپر اپلیکیشن متعلق به گروه ایرانسل است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن به خدمات مختلف و مسابقات متنوع و حتی تلویزیون اینترنتی دست پیدا کنند. نسل جدید سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، نسخه‌ای را از این سوپراپ ارائه می‌کند که بازطراحی کاملی در آن صورت گرفته و رابط کاربری بهتر و ساده‌تری را برای مشترکین ایرانسل پدید آورده است. نسخه جدید ایرانسل من خدمات گسترده‌تری را نیز ارائه می‌دهد و مشترکین این اپراتور را از نصب ده‌ها اپلیکیشن‌ دیگر بی‌نیاز کرده است.

کمپین جدیدی که ایرانسل برای این سوپر اپلیکیشن با ده‌ها میلیون کاربر راه‌اندازی کرده، کمپینی است که در آن به قید قرعه به ۱۰ نفر از مشترکین ایرانسل من، ۱۰۰ میلیون تومان جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت. همانطور که گفته شد شرط دریافت این جایزه نیز ورود به اپلیکیشن ایرانسل من خواهد بود.

قرعه کشی جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی ایرانسل برای کاربرانی طراحی شده که در روزهای پایانی خرداد ماه ۱۴۰۲، وارد صفحه اول اپلیکیشن ایرانسل من شوند. تمامی کاربران ایرانسل با هر شماره ایرانسلی که دارند، می‌توانند وارد این مسابقه شوند. کاربران فعلی این سوپر اپلیکیشن با باز کردن صفحه اول این اپلیکیشن، به‌طور خودکار وارد این قرعه‌کشی خواهند شد. کاربران جدیدتر ایرانسل من نیز با دانلود و نصب نسخه اندرویدی آن از این لینک و یا باز کردن نسخه وب‌اپ مخصوص iOS از این لینک می‌توانند فرصت دریافت جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی داشته باشند. لازم‌به ذکر است که کاربران فقط با باز کردن صفحه اول اپلیکیشن، وارد چرخه دریافت شانس ۱۰۰ میلیون تومان وجه نقد از ایرانسل می‌شوند.

آنطور که ایرانسل اعلام کرده است، کاربران می‌توانند با هر چند شماره ایرانسلی که دارند، به صفحه اصلی ایرانسل من وارد شوند و شانس برنده شدن خود را افزایش دهند. البته ایرانسل تاکید کرده که دارنده هر کد ملی، می‌تواند تنها یک بار برنده یکی از ۱۰ جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  4  =  2