چهار شرکت برتر در حوزه ابزار پذیرش اینترنتی را بشناسید

آمارها نشان می دهد که بالغ بر 80 درصد از کل مبلغ تراکنش های ابزار پذیرش اینترنتی طی اردیبهشت ماه تحت مالکیت 4 شرکت به پرداخت ملت، سپ، پرداخت الکترونیک سداد و پرداخت الکترونیک سپهر قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، تازه ترین آمارهای شاپرک نشان می دهد که شرکت به پرداخت ملت در اردیبهشت ماه سال جاری با افزایش حدود 6 درصدی سهم خود از مبلغ تراکنش های ابزار پذیرش اینترنتی و ارتقاء آن به 31،74 درصد در بین کل شرکت ها صدرنشین است. این تغییر مثبت بیشترین افزایش در میان کل شرکتهای پرداخت از این بازار است.

سپ با 25،89 درصد دومین بیشترین سهم را از مبلغ تراکنش های ابزار پذیرش اینترنتی به خود اختصاص داده است. این شرکت در مقایسه با فروردین ماه با افت 4،77 درصدی سهم از این بازار مواجه شده که بیشترین تغییر منفی در بین شرکتهاست.

رتبه سوم عمده ترین سهم از مبلغ تراکنش های ابزار پذیرش اینترنتی با 12،76 درصد به پرداخت الکترونیک سداد تعلق دارد که نسبت به فروردین ماه 1،84 درصد بر سهم خود از این بازار افزود.

شرکت پرداخت الکترونیک سپهر با برخورداری از سهم 9،63 درصدی از مبلغ تراکنش های ابزار پذیرش اینترنتی به مقام چهارم رسید و پنجمین شرکتی که بالاترین سهم از این بازار را به خود اختصاص داده تجارت الکترونیک پارسیان با 6،91 درصد است. هر دو این شرکت ها بالغ بر 6 دهم درصد از سهم خود از مبلغ تراکنش های ابزار پذیرش اینترنتی را نسبت به فروردین ماه از دست دادند.

آسان پرداخت پرشین با تغییر منفی بیش از 1 درصدی نسبت به فروردین 5،79 درصد از کل مبلغ تراکنش های ابزار پذیرش اینترنتی را به خود اختصاص داد و در مقام ششم نشست.

شرکتهای پرداخت الکترونیک پاسارگاد با 3،48 درصد و کارت اعتباری ایران کیش با 2،60 درصد در رتبه های هفتم و هشتم سهم از مبلغ تراکنش های این ابزار پذیرش قرار گرفتند.

کمترین سهم از مبلغ تراکنش های ابزار پذیرش اینترنتی در اردیبهشت ماه به ترتیب به شرکتهای پرداخت نوین آرین، فن آوا کارت و فراپردازان آروند امید تعلق یافت. مجموع سهم کل این شرکتها از مبلغ تراکنش های این ابزار 1،21 درصد است.

در بین این سه شرکت سهم فراپردازان آروند امید از این حوزه در فروردین ماه صفر بود که در اردیبهشت به یک صدم درصد افزایش یافت. شرکت الکترونیک کارت دماوند نیز مانند ماه های گذشته هیچگونه سهمی از این تراکنش ها به دست نیاورد.

آمارها نشان می دهد که بالغ بر 80 درصد از کل مبلغ تراکنش های ابزار پذیرش اینترنتی طی اردیبهشت ماه تحت مالکیت 4 شرکت به پرداخت ملت، سپ، پرداخت الکترونیک سداد و پرداخت الکترونیک سپهر قرار دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×  4  =