۹۹ درصد از عملیات بانکی در استرالیا از طریق اپلیکیشن ها انجام می گیرد

سهم 93 میلیارد دلاری تراکنش های کیف پول موبایلی در استرالیا

گزارش جدید انجمن بانکداری استرالیا گسترش انقلاب دیجیتالی را در این کشور نشان می ‌دهد. 99 درصد از تعاملات با مشتریان در حال حاضر از طریق اپلیکیشن ها یا آنلاین انجام می ‌شود و تنها برای ۱۳ درصد پرداخت ‌ها از پول نقد استفاده می ‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، برای دریافت تصویری واضح از تحول در حال انجام در بانکداری استرالیا، انجمن بانکداری استرالیا (ABA) با Accenture برای تهیه گزارش Bank On It – Customer Trends 2023 که در کنفرانس سالانه ABA منتشر شد، همکاری کرده است.

آنا بلیگ، مدیرعامل ABA گفت: «استرالیا در سال‌ های اخیر شاهد تغییری خارق ‌العاده در اولویت ‌های بانکی و پرداخت مشتریان بوده است.

«به عنوان یک کشور، ما اولین پذیرندگان گزینه های پرداخت جدید هستیم. در سطح جهانی، استرالیایی ‌ها اکنون در خط مقدم اتخاذ روش ‌های پرداخت غیر نقدی هستند و واضح است که این جهش ‌های اخیر فناوری اکنون ترجیحات دائمی مصرف ‌کننده است.»

خانم بلیگ گفت که بانک ‌ها با افزایش هشت برابری سرمایه ‌گذاری در فناوری از سال 2005، از 3/5 میلیارد دلار به 28/5 میلیارد دلار، به ترجیح فزاینده مشتریان برای بانکداری دیجیتال پاسخ می‌ دهند.

از آنجایی که مشتریان به طور فزاینده ای خرید می کنند، پرداخت می کنند یا به صورت دیجیتالی قسط هایشان را پرداخت می کنند، آن ها همچنین انتظار دارند خدمات بانکی و پرداخت ها به صورت دیجیتالی در قالبی راحت، سریع، مقرون به صرفه و ایمن در دسترس باشد.

«در حالی که مشتریان این تغییرات سریع را به سمت بانکداری دیجیتال و پرداخت ها به پیش می برند، نقش خدمات بانکی حضوری همچنان وجود خواهد داشت.

تراکم شاخه ها در استرالیا نسبت به اکثر کشورهای مشابه در سطح جهان بالاتر است. برای بانک‌ هایی که در کنفرانس مشارکت می ‌کنند، این گزارش نشان می ‌دهد که 98 درصد از تعطیلی شعب در فاصله سه کیلومتری شعبه ‌ای با همان برند یا یکی از 3540 مکان در سراسر کشور رخ داده است. سرویسی که با بودجه بانک های استرالیا ارائه می ‌شود.»

Hessel Verbeek، مدیر عامل Accenture، گفت که این گزارش ماهیت بی ‌سابقه تغییر مشتری به کانال ‌های دیجیتال را نشان می ‌دهد.

آقای Verbeek گفت: «ما می دانیم که مشتریان تعاملات دیجیتالی را در بسیاری از جنبه های زندگی خود، فراتر از امور بانکی انتخاب می کنند.»

این گزارش مقیاس و سرعت تغییر مشتری به سمت بانکداری دیجیتال و تحول دیجیتال توسط بانک های استرالیا را نشان می دهد.

مترجم: مسعود اسکندری

منبع

https://www.miragenews.com/mobile-wallet-transactions-hit-93b-98-9-bank-1021591/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

32  ⁄    =  4