حضور صندوق توسعه فناوری های نوین با محصولات ویژه نهادهای مالی و حوزه فناوری در اینوتکس ۲۰۲۳

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (Inotex2023) و نخستین رویداد تامین مالی سرمایه گذاری(Finotex2023) با هدف گردهمایی فعالان و سرمایه گذاران زیست بوم فناوری کشور از روز سه شنبه 19 اردیبهشت در پارک فناوری پردیس آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی صندوق توسعه فناوری های نوین؛ محمد کلاهی؛ مدیر امور اعتباری و تجاری سازی صندوق توسعه فناوری های نوین در خصوص این رویداد گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (Inotex2023) همزمان با اولین دوره نمایشگاه تامین مالی سرمایه گذاری (Finotex2023) با هدف افزایش مشارکت بین شرکت های دانش بنیان و فناور داخلی و خارجی در راستای هم افزایی، جذب سرمایه و شبکه سازی زیست بوم فناوری کشور از تاریخ 19 تا 22 اردیبهشت 1402 در محل پارک فناوری پردیس برگزار می شود.

 

وی با ارائه آمار از میزان مشارکت در دوازدهمین و بزرگترین گردهمایی زیست بوم نوآوری کشور افزود: در این دوره از نمایشگاه بیش از 400 مشارکت کننده شامل استارتاپ ها، شرکت های دانش بنیان، شتاب دهنده ها، پارک های علم و فناوری، مراکز رشد، نهادهای مالی مانند صندوق های پژوهش و فناوری و بانک ها حضور دارند و جدیدترین محصولات و خدمات خود را به بیش از یکصد هزار نفر بازدید کننده آنلاین و حضوری پیش بینی شده، ارائه خواهند کرد.

 

حضور صندوق توسعه فناوری های نوین با محصولات جدید خود ویژه نهادهای مالی و فعالان اکوسیستم فناوری

مدیر امور اعتباری و تجاری سازی صندوق توسعه فناوری های نوین با اشاره به حضور پُربار صندوق همچون ادوار گذشته در این رویداد خاطرنشان کرد: این صندوق به عنوان قدیمی ترین و بزرگترین صندوق پژوهش و فناوری کشور که ماموریت توسعه نوآوری و فناوری و حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور در سراسر کشور را بر عهده دارد، امسال نیز همچون سال های گذشته حضور پُرباری را در این نمایشگاه خواهد داشت و چند سامانه جدید و نوین خود را برای نهادهای مالی و شرکت های دانش بنیان و فناور رونمایی می کند.

 

وی یادآور شد:این محصولات با هدف بهره مندی بانک ها، شتاب دهنده ها، شرکت های سرمایه گذاری و شرکت های دانش بنیان و فناور طراحی و رونمایی شده است؛ به همین منظور کارگاه آموزشی در محل غرفه صندوق و در سانس های مختلف و طبق برنامه زمانبندی اعلام شده برگزار خواهد شد و صندوق به آموزش و معرفی این محصولات طی 4 روز نمایشگاه خواهد پرداخت. متقاضیان می توانند با آشنایی با این محصولات و کار با این سامانه ها و نرم افزارها با تخفیف ویژه اینوتکس این محصولات را خریداری نمایند.

 

کلاهی، راهبرد صندوق توسعه فناوری های نوین جهت شرکت در نمایشگاه جاری را ارائه محصولات و خدمات متنوع مالی و بیمه ای جهت استفاده مجموع بازیگران اکوسیستم دانش بنیان و فناور دانست و افزود: این صندوق با محصولات خود اعم از سامانه تخصصی ارزیابی و اعتبارسنجی نرم افزاری(اعتباریار)، سامانه لندتک(تاپلند)، سامانه جامع مدیریت صندوق های پژوهش و فناوری (فاینو)، نئوبانک حوزه فناوری (فناورکارت)، بیمه آنلاین(بیمزآپ)، سامانه مدیریت صندوق های خطرپذیر(فاینوونت)، سامانه مدیریت تامین مالی جمعی (فاینوکراد) و سامانه حسابداری ابری(استورم) و سایر محصولات خود در این دوره از نمایشگاه حضور دارد. همچنین مشاوران این صندوق در ایام نمایشگاه آماده ارائه مشاوره به شرکت ها در زمینه صدور ضمانت نامه، ارائه تسهیلات، مشارکت مدنی، سرمایه گذاری،کارگزاری مالی  و همچنین ارائه مشاوره تخصصی در زمینه Fs، BP ، ارزشگذاری، مشاوره تامین مالی، مشاوره دانش بنیانی، مشاوره اخذ مجوز، مشاوره صادراتی هستند.

 

وی در خصوص رویدادهای صندوق در نمایشگاه اینوتکس امسال اظهار کرد: عقد تفاهم نامه با پست بانک ایران به منظور اتصال محصولات صندوق نوین در حوزه سرمایه گذاری به خدمات بانکی از طریق رد و بدل کردن API، رونمایی از فناور کارت، نئو بانک حوزه فناوری و عقد تفاهم نامه همکاری مشترک با بانک قرض الحسنه مهر ایران برای توسعه فناور کارت و تفاهم نامه همکاری های مالی، اعتباری و فناوری با بیمه سرمد از برنامه های صندوق در این دوره خواهد بود.

 

نشست مشترک با مدیران ارشد پارک اسکورکوای روسیه و هیات تجاری ترکیه

کلاهی از حضور دو هیات روسیه و ترکیه در نمایشگاه امسال خبر داد و افزود: از دیگر برنامه های صندوق در این نمایشگاه میزبانی از مدیران ارشد پارک اسکورکوای روسیه و هیات تجاری ترکیه است.

وی در تشریح نشست های مشترک با این دو هیات افزود: نشست مشترک صندوق توسعه فناوری های نوین به عنوان نهاد مالی پارک فناوری پردیس و بزرگترین نهاد مالی تخصصی اکوسیستم فناوری کشور با مدیران ارشد پارک اسکورکوای روسیه به منظور آشنایی با ظرفیت ها و بررسی زمینه همکاری های مشترک در خصوص تبادل فناوری و تجارت محصولات فناورانه و موضوعات سرمایه گذاری مشترک ایران و روسیه همزمان با بازدید این هیات از پارک فناوری پردیس و نمایشگاه اینوتکس برگزار خواهد شد. همچنین نشست مشترک با هیات تجاری ترکیه از دیگر برنامه های صندوق در نمایشگاه اینوتکس امسال است.

 

نشست انجمن سرمایه گذاری خطرپذیر در سومین روز نمایشگاه

مدیر امور اعتباری و تجاری سازی صندوق توسعه فناوری های ‌نوین از برگزاری “دومین نشست کمیسیون تامین مالی و اعتباری انجمن سرمایه گذاری خطرپذیر” در سومین روز از نمایشگاه اینوتکس امسال خبر داد و گفت: این نشست با حضور صندوق های پژوهش و فناوری سراسر کشور و کارگروه شورای راهبری فناوری و تولیدات دانش بنیان و به میزبانی صندق توسعه فناوری های نوین در روز پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه و در سومین روز از اینوتکس 2023 برگزار می شود.

 

وی در تشریح برنامه های این رویداد افزود: این نشست به منظور هم اندیشی مدیران عامل صندوق های عضو انجمن سرمایه گذاری خطرپذیر و بررسی راهکارهای توسعه و ظرفیت سازی برای صندوق ها برگزار خواهد شد و اعضای این انجمن به بیان چالش ها و فرصت های پیش روی خود می پردازند.

 

کلاهی با اشاره به برگزاری نخستین رویداد تامین مالی سرمایه گذاری(Finotex2023) در این دوره از نمایشگاه اینوتکس نیز خاطر نشان کرد: این رویداد با هدف تقدیر از نهادهای مالی تاثیرگذار در تامین مالی زیست بوم نوآوری کشور برگزار خواهد شد و صندوق توسعه فناوری های نوین به عنوان قدیمی ترین و بزرگترین حامی این زیست بوم در اولین دوره فینوتکس نیز شرکت خواهد کرد.

 

گفتنی است دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس(INOTEX 2023) از 19 تا 22 اردیبهشت ماه در محل پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.در این نمایشگاه صندوق توسعه فناوری های نوین به همراه شرکت های گروه خود در سالن 3 غرفه 303 حضور خواهد داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

80  ⁄  20  =