پارک فناوری پردیس آماده برگزاری اینوتکس ۲۰۲۳

کارگزار برگزاری اینوتکس از آماده سازی های نهایی پارک فناوری پردیس برای برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی صندوق توسعه فناوری های نوین به نقل از ستاد خبری اینوتکس 2023؛ محمد ضیغمی مدیرعامل شرکت کارسانو کارگزار برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس در معرفی این شرکت گفت: شرکت نوین کار نگار هوشمند پردیس با برند تجاری کارسانو از مرداد 1388 فعالیت خود را آغاز کرد و پس از تجربه موفق در ارائه خدمات مختلف به پارک فناوری پردیس کارگزار اینوتکس امسال است.

وی با ارائه گزارشی از روند اجرای این نمایشگاه تا به امروز خاطر نشان کرد: در اینوتکس 2023، 5241 متر فضای مفید غرفه در اختیار بیش از 450 شرکت شامل استارتاپ ها، شرکت های ارائه دهنده خدمات به حوزه نوآوری، شرکت های فناور، شتاب دهنده ها و مراکز رشد، صندوق های جسورانه و سرمایه گذار، پارک های علم و فناوری، بروکرهای فناوری و مخترعان قرار گرفته است که با توجه به نزدیک شدن به آغاز برگزاری مراحل نهایی آماده سازی توسط پیمانکاران در حال انجام است.

ضیغمی با تاکید بر برنامه ریزی صورت گرفته از سوی کارسانو برای اجرای این نمایشگاه یادآور شد: با تدابیر صورت گرفته غرفه ها در حال ساخت بر اساس خواست شرکت کنندگان است و تمامی خدمات مربوط به هماهنگی و جابه جایی بازدید کنندگان و دعوت میهمانان مربوط به نمایشگاه با محوریت کارسانو انجام می شود.

گفتنی است شرکت کارسانو علاوه بر اجرای نمایشگاه امسال به همراه محصولات خود در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس که از 19 تا 22 اردیبهشت در محل پارک فناوری پردیس برگزار می شود، حضور دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×  1  =