پیش بینی صعود شاخص کل بورس به کانال ۳ میلیون واحد

پیش بینی صعود شاخص کل بورس به کانال ۳ میلیون واحد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک محمد رضا بیگ زاده مقدم، کارشناس بازار سرمایه، در گفتگو با خبرنگار ایبِنا گفت: هر روز شاهد ورود نقدینگی به بازار سهام هستیم و استقبال عموم مردم به بازار سهام بیشتر از گذشته شده است.

بیگ زاده مقدم گفت: یکی از دلایل استقبال عموم مردم به بازار سهام عقب ماندگی بازار سرمایه نسبت به سایر بازار‌های موازی است.

این کارشناس بازار سرمایه بیان داشت: با وجود این که شاخص کل بورس سقف سال ۹۹ را زده است، اما در حال حاضر نرخ دلار نسبت به سال ۹۹ به طور نسبی افزایش یافته است و این موضوع یعنی بازار سرمایه همچنان توان رشد دارد. بدین ترتیب شاخص کل بورس باید در حال حاضر از سه میلیون واحد عبور کند.

این کارشناس بازار سرمایه ابراز داشت: ورود نقدینگی به بازار سهام روند صعودی دارد و ورود این نقدینگی موجب شده است تا شاخص کل تقویت شود.

این فعال بازار سرمایه با اشاره به این که سهام دلاری و صادرات محور جذاب هستند، گفت: p.e این سهام پایین است، همچنین توانایی این سهم‌ها برای افزایش سودآوری بسیار بالا است.

محمد رضا بیگ زاده مقدم در پایان تاکید کرد: برای این که شاخص کل بورس به بازدهی سایر بازار‌های موازی دست یابد، شاخص کل بورس به زودی کانال سه میلیون واحدی را فتح خواهد کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

20  ⁄  4  =