کسب بالاترین میزان درآمدی در ۲ سال اخیر توسط بیمه پارسیان

شرکت بیمه پارسیان در اسفندماه بهترین گزارش ماهانه خود را در کدال به اطلاع سهام‌داران رساند که در این گزارش ماهانه موفق به کسب بالاترین میزان درآمدی در ۲ سال اخیر شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از اخباربانک، شرکت بیمه پارسیان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱ از فروش حق بیمه صادره به بیمه‌شدگان تحت‌نظر خود به درآمد یک هزار و ۶۶۹ میلیاردتومانی رسید، میزان درآمد تجمیعی که “پارسیان” در پایان اسفندماه از خود بر جای گذاشت برابر با ۷ هزار و ۸۴۹ میلیارد تومان بود.

بیمه پارسیان از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه سال ۱۴۰۱ میزان سرمایه‌ای که اعلام کرد برابر با یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بود، این شرکت بیمه‌ای با میزان درآمدی که در اسفندماه سال ۱۴۰۱ از فروش حق بیمه صادره شناسایی کرد به میانگین درآمدی ۶۵۴ میلیارد تومان دست‌یافت.

بیمه پارسیان در آخرین ماه از سال ۱۴۰۱ درآمد ماهانه‌ای که از محل فروش حق بیمه توانست شناسایی کند، نزدیک به ۸۹۱ میلیارد تومان (۱۱۵ درصدی) افزایش را نسبت به ماه گذشته به ثبت رساند، همچنین این شرکت بیمه‌ای در اسفندماه موفق به افزایش درآمد تجمیعی نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز شد، “پارسیان” در این دوره ۵۵ درصد افزایش را در پی داشت.

“پارسیان” بیشترین درآمدزایی که از فروش حق بیمه در اسفندماه داشت متعلق به رشته بیمه «درمان» بود که از این بخش توانست ۶۳۵ میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد، این رشته بیمه در این دوره ۳۸ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد.

دیگر رشته بیمه درآمدزای “پارسیان” در این دوره در بخش «ثالث – اجباری» با مبلغ ۴۲۸ میلیارد تومان اعلام شد که ۲۶ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌داد، “پارسیان” تا پایان اسفندماه توانست به تراز تجمیعی مثبت ۳ هزار و ۶۵۲ میلیاردتومانی برسد.
شرکت بیمه پارسیان در اسفندماه بهترین گزارش ماهانه خود را در کدال به اطلاع سهام‌داران رساند که در این گزارش ماهانه موفق به کسب بالاترین میزان درآمدی در ۲ سال اخیر شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  3  =  9