افزایش ۱۰ درصدی قیمت بیت کوین/ روند صعودی رمزارزها ادامه دارد؟

بیت کوین در حال حاضر در قیمت 30 هزار و 759 دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده افزایش 10 درصدی در هفت ساعت گذشته است. بسیاری این سؤال را مطرح می‌کنند که آیا صعود بازار ادامه خواهد داشت یا اصلاح قیمت در پیش است؟

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، قیمت بیت کوین و اتریوم افزایش بیش از 10 درصدی را تجربه کردند.

بیت کوین در حال حاضر در قیمت 30 هزار و 759 دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده افزایش 10 درصدی در هفت ساعت گذشته است.

افزایش قیمت این ارز دیجیتال را می‌توان به عوامل مختلفی نسبت داد، از جمله بهبود احساسات بازار و داده‌های مثبت PPI که از بیت کوین پشتیبانی می‌کنند.

داده‌های مثبت PPI ایالات متحده

بر اساس گزارشی که روز پنجشنبه منتشر شد، شاخص قیمت تولیدکننده (PPI) تعدیل شده فصلی در ماه مارس 0.5 درصد کاهش یافت.

شاخص PPI در مقایسه با سال قبل 2.7 درصد بود که کمتر از پیش‌بینی سه درصدی بازار بود.

آمار PPI ایالات متحده نشان می‌دهد که تورم سریعتر از حد انتظار کاهش یافته است. در نتیجه، افت غیرمنتظره فشار قابل توجهی بر دلار آمریکا وارد کرد و باعث شد شاخص DXY به پایین‌ترین سطح سالانه 100.83 سقوط کند.

این خبر در رابطه با احتمالات تورمی مثبت است، زیرا فدرال رزرو احتمالاً پس از نشست ماه مه، افزایش نرخ‌ها را متوقف خواهد کرد.

انتشار صورت‌جلسه در روز چهارشنبه همچنین نشان داد که چندین عضو فدرال رزرو در حالی که وضعیت صنعت بانکداری را رصد می‌کردند، تصمیم به تعویق افزایش نرخ بهره‌ها دارند.

علاوه بر این، فدرال رزرو در مورد یک رکود خفیف احتمالی در اواخر سال جاری در ایالات متحده هشدار داد.

در نتیجه، افزایش نرخ بهره در میان ترس از رکود در بانک‌ها چالش برانگیز خواهد بود. بازار ارزهای دیجیتال به خوبی به این خبر واکنش نشان داد و در نتیجه بیت کوین افزایشی شد.

سازمان سیاست‌گذاری بیت‌کوین در بریتانیا

این سازمان سیاست بیت کوین انگلستان (BPUK)، با همکاری کارآفرینان، فعالان محیط زیست و حامیان بیت‌کوین، برای ترویج استفاده از این ارز دیجیتال در بریتانیا راه اندازی شده است.

چشم‌انداز این سازمان استفاده از مزایای بلندمدت بیت کوین برای اقتصاد بریتانیا است.

هدف BPUK از طریق ترویج سرمایه‌گذاری، آموزش مردم در مورد اشتغال آینده در صنعت بیت کوین و افزایش آگاهی در مورد بیت کوین است.

این گروه به دنبال گرد هم آوردن سهامدارانی مانند سیاستمداران، فعالان محیط زیست، کارآفرینان، ارائه‌دهندگان انرژی و متخصصان بیت کوین است تا تجزیه و تحلیل کنند که بیت کوین چگونه می‌تواند برای ساکنان، شرکت‌ها و محله‌های بریتانیا سودمند باشد.

گروه بورس لندن (LSEG)

روز پنجشنبه، گروه بورس لندن (LSEG.L) و Global Futures and Options (GFO-X) شراکتی را برای ارائه اولین تجارت تنظیم شده بریتانیا و تسویه معاملات آتی بیت کوین و اختیار معامله اعلام کردند.

راه اندازی این سرویس جدید برای سه ماهه چهارم سال جاری برنامه ریزی شده و در انتظار تایید مقررات فرانسه و اتحادیه اروپا است.

روند قیمت بیت کوین

روز جمعه، این ارز دیجیتال رالی صعودی را آغاز کرد و از سطح مقاومت دو برابری 30 هزار و 500 دلار عبور کرد. اگر این ارز دیجیتال بتواند کندل‌های 4 ساعته خود را بالاتر از این سطح ببندد، انتظار می‌رود که به حرکت صعودیخود تا سطوح بالاتری ادامه دهد.

با حرکت به سطوح بالاتر، بیت کوین ممکن است با سطح مقاومت فوری 31 هزار و 400 دلار مواجه شود و اگر تقاضا برای بیت کوین افزایش یابد، ممکن است از این سطح عبور کرده و به مرز 32 هزار و 300 دلار برسد.

اندیکاتورهای RSI و MACD هر دو در منطقه خرید قرار دارند که از احتمال ادامه روند صعودی پشتیبانی می‌کنند. با این حال به عقیده برخی تحلیلگران، توصیه می‌شود که منتظر بمانید تا بیت کوین به سطوح قبل بازگردد و قبل از گرفتن هر موقعیت خرید، سطح 30 هزار و 500 دلار را مجدداً آزمایش کنید.

در صورتی که بیت کوین به زیر سطح 30 هزار و 500 دلار سقوط کند، این احتمال وجود دارد که سطوح 29 هزار و 700 و سپس 28 هزار و 850 دلاری به عنوان حمایت عمل کنند.

 

منبع: تجارت نیوز

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

36  ⁄    =  9