شرایط دریافت وام ازدواج ۲۲۰ میلیون تومانی بانک صادرات

مبلغ وام ازدواج در قانون بودجه سال 1402 تغییر کرده و میزان آن نسبت به سال قبل رشد داشته است. در حال حاضر افرادی که مایل به دریافت وام ازدواج 220 میلیون تومانی هستند، می‌توانند به سایت بانک مرکزی مراجعه کرده و ثبت نام داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از رده، مشتریان واجد شرایطی که خواهان دریافت وام ازدواج هستند باید در سامانه مرکزی ثبت نام کرده و سپس گزینش شوند. در صورتی که متقاضی دریافت این تسهیلات در بانک صادرات حساب داشته باشد، احتمال گرفتن این وام از این مجموعه را دارد. در کل تسهیلات ازدواج قرض الحسنه است و کارمزد چهار درصدی به آن تعلق می‌گیرد. لازم به ذکر است که این مبلغ تسهیلات برای پسران زیر 25 سال و دختران پایین 23 سال است. در صورتی که زوج یا زوجه سنی بیشتر از محدوده سنی مشخص شده داشته باشند، سقف وام برای آن به 180 میلیون تومان می‌رسد.

مبلغ اقساط وام ازدواج چقدر است؟

این تسهیلات به ضامن رسمی احتیاج دارد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات هم 120 ماه است. با توجه به میزان کارمزد، مبلغ وام و مدت زمان پرداخت، میزان هر قسط 1 میلیون و 833 هزار و 333 تومان است. مجموع رقم تسهیلات و سود آن 220 میلیون و 100 هزار تومان خواهد بود.

در صورتی که زوج و زوجه شرایط سنی مدنظر را نداشته باشند و تسهیلات 180 میلیون تومانی را دریافت کنند، میزان قسط برای آن‌ها 1 میلیون و 500 هزار تومان است. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 180 میلیون و 100 هزار تومان خواهد شد.

در صورتی که افراد ماسل به کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی دریافت وام ازدواج باشند، امکان مراجعه به وبسایت بانک مرکزی یا بانک منتخب را دارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ⁄    =  1