بازدهی ۱۵ درصدی ایران کیش برای سهامداران در یک ماه

شرکت کارت اعتباری ایران کیش که سهام آن نیز در بازار بورس قابل معامله می باشد، در یک ماه گذشته حدود 15 درصد بازدهی عاید سهامداران خود نموده است. این شرکت چندی پیش گزارش عملکرد 12 ماهه منتهی به آذر 1401 خود را منتشر نمود که بر اساس آن در بازه زمانی مورد بررسی به سود خالص 64 میلیارد تومانی دست یافت و حسابرس نیز عملکرد مالی این شرکت را مورد تایید قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، مطابق با اطلاعات صورت وضعیت مالی سود انباشته در پایان سال مالی به 217 میلیارد تومان رسید که مقایسه آن با ابتدای سال جاری حاکی از رشد 30 درصدی می باشد.

درآمدهای عملیاتی که از محل اجاره دستگاه های کارتخوان و خالص کارمزد دريافتی از عمليات شاپرک در این دوره افزایش 54 درصدی داشت و سود ناخالص به 225 میلیارد تومان رسید. در 2 ماهه نخست سال مالی جدید (دی و بهمن 1401) نیز مجموع درآمدهای حاصل از قراردادهای منعقد شده به 140 میلیارد تومان بالغ گردید. با بررسی هزینه های این شرکت شاهد کاهش 26 درصدی هزینه مالی در دوره 1 ساله بودیم.

شایان ذکر است که شرکت کارت اعتباری ایران کیش در فروردین ماه سال1382 با ماموریت «صدور و ارايه خدمات کارت اعتباری» آغاز به فعالیت نمود و با مجوز  شماره 1592 مورخ 82/01/23 در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت‌های صنعتی و معنوی منطقه آزاد کیش به ثبت رسید.

شركت كارت اعتباري ایران کیش با درک ضرورت توسعه ارايه خدمات پرداخت الکترونیک و نقش آن در توسعه پایدار و همه جانبه کشور، همکاری خویش را از فروردین ماه 1382 با ماموریت صدور و ارائه خدمات کارت اعتباری به بانک‌های ایران آغازکرد. شرکت از سال 1384 مسئولیت ایجاد و پشتیبانی شبکه پایانه‌های فروش و سایر ابزارهای پرداخت و پذیرش بانک‌ها و صدور انواع کارت‌های اعتباری را با هدف گسترش فعالیت‌های خود را در زمینه ارائه خدمات پرداخت الکترونیک به نظام بانکی، صنعت بیمه و بازارهای مالی بر عهده گرفت.

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در شهریور ماه 1385 با تایید صلاحیت‌ها و فعالیت‌های شرکت مجوز ارائه خدمات پرداخت الکترونیک (PSP) را به شرکت اعطا نمود.

شرکت ایران کیش با چشم‌انداز توسعه ابزارهاي پرداخت و پذيرش تبدیل شدن به یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های PSP جهان و بزرگترین شرکت PSP خاورمیانه، ماموریت خویش را بر توسعه کمی و کیفی شبکه پذیرندگان کارت و ایجاد بسترها و زیرساخت‌های ارتباطی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بنا كرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  2