آخرین خبرها درباره دستمزد کارگران از زبان وزیر رفاه

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تأکید بر اهمیت توجه ویژه کارفرمایان به کارگران، گفت: تصمیمی که ما درباره دستمزد کارگران می‌گیریم بر اساس اقتضائات است، اما سود عطایی که کارفرمایان به کارگران می‌کنند به جیب خودشان می‌رود.

 

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایسنا، آیین اختتامیه جشنواره ملی انتخاب کارفرمایان برتر سال ۱۴۰۱ با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تعدادی از معاونان این وزارتخانه و نیز مدیرعامل و جمعی از معاونان سازمان تأمین‌اجتماعی و همچنین تعدادی از مسئولان تشکل‌های صنفی کارفرمایان، در تهران برگزار شد و در جریان این مراسم کارآفرینان برتر سطح ملی معرفی شده و از آنان با اهدای لوح و تندیس جشنواره تقدیر به عمل آمد.

سید صولت مرتضویگفت: تأمین‌اجتماعی بر محور کارگر و کارفرما حرکت می‌کند و در این سازمان باید به سه‌جانبه‌گرایی به شکل جدی توجه کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، مرتضوی ضمن تأکید بر اهمیت توجه ویژه کارفرمایان به کارگران، گفت: تصمیمی که ما درباره دستمزد کارگران می‌گیریم بر اساس اقتضائات است، اما سود عطایی که کارفرمایان به کارگران می‌کنند به جیب خودشان می‌رود. چیزی که ما تصویب می‌کنیم نزدیک به عقل است اما “جود” کارفرما باید “جایی ببارد که آید به کار”.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  5  =  1