سهم تراکنش هر بانک از طریق کارت های برداشت چقدر است؟

به طور کلی کارت های برداشت بیشترین سهم را از کل تراکنش های هر یک از بانک ها در اختیار دارند. این سهم در 25 بانک و موسسه اعتباری به بالاتر از 90 درصد می رسد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بر اساس آخرین آمار موجود که مربوط به دی ماه 1401 است، کل تراکنش های موسسه اعتباری توسعه شامل کارت برداشت است. سهم کارت برداشت از تراکنش های بانکهای مسکن، کشاورزی، پست بانک، رفاه و صادرات بین 97 تا 98 درصد است. این سهم در بانکهای دی، سپه، توسعه تعاون، تجارت، رسالت و ملی ایران به 95 تا 97 درصد می رسد.

از کل تراکنش های بانکهای ملت، خاورمیانه، مهر ایران، موسسه اعتباری ملل و آینده بین 94 تا 95 درصد آن به کارت های برداشت اختصاص یافته است.

سهم کارت برداشت از کل تراکنش های بانکهای گردشگری، توسعه صادرات، پاسارگاد، اقتصاد نوین، سرمایه، ایران زمین، سامان و موسسه اعتباری نور بین 90 تا 94 درصد قرار دارد.

کارت برداشت حدود 80 تا 90 درصد از کل تراکنش های بانکهای سینا، کارآفرین، صنعت و معدن و شهر را در بر گرفته است.

پارسیان و مشترک ایران-ونزوئلا هم از کمترین سهم کارت برداشت در کل تراکنش های خود برخوردارند. سهم کارت برداشت از کل تراکنش های بانک پارسیان 73 درصد و از کل تراکنش های انجام شده در بانک مشترک ایران-ونزوئلا 61 درصد است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

27  ⁄    =  3