کدام بانک ها سهم بیشتری در کارت های اعتباری دارند؟

به طور کلی کارت اعتباری سهم کمی از کل تراکنش های هر بانک را تشکیل می دهد اما این سهم در برخی از بانکها نسبت به سایر بانک های دیگر بیشتر است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در دی ماه بیش از 10 درصد از کل تراکنش های بانک مشترک ایران ونزولا مربوط به کارت اعتباری است و این موضوع سبب شده تا این بانک از لحاظ برخورداری از بیشترین سهم کارت اعتباری از کل تراکنش های بانکی با اختلاف زیادی نسبت به سایر بانکها در رتبه یک قرار گیرد.

دومین بانکی که سهم کارت اعتباری آن از کل تراکنش هایش بیشترین سهم را داشته بانک ملی ایران است. سهم کارت اعتباری از کل تراکنش های این بانک در دی ماه 1,80 درصد بود.

حدود 1,64 د صد از کل تراکنش های دی ماه بانک صنعت و معدن به کارت اعتباری اختصاص داشت و از این لحاظ در جایگاه سوم قرار گرفت.

سهم کارت اعتباری بانکهای خاورمیانه، پست بانک، سینا، تجارت، سامان، توسعه تعاون، دی، گردشگری، آینده، ایران زمین، اقتصاد نوین، پارسیان، صادرات، ملت، سپه، موسسه اعتباری نور، کار آفرین و شهر از مجموع تراکنش های آن ها کمتر از یک درصد بود. این سهم در بانکهای پاسارگاد، توسعه صادرات، رفاه کارگران، سرمایه، رسالت، مهر ایران، کشاورزی، مسکن، موسسه اعتباری توسعه و موسسه اعتباری ملل صفر بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

68  −  62  =