سهم ۲۰ درصدی تپسی در بازار تاکسی های آنلاین

واحد تحقیقات بازار بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با انجام پژوهشی، سهم بازار تاکسی آنلاین تپسی را ۲۰ درصد اعلام کرد. این در شرایطی است که در سال گذشته تپسی تنها ۸ از بازار تاکسی‌ آنلاین را در اختیار داشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، طبق نتایج به دست آمده از این پژوهش، شرکت تپسی تا پایان مرداد ماه سال جاری حدود ۲۰ درصد در شهرهای بزرگ و پرجمعیت ایران از جمله تهران، مشهد و … و ۱۵ درصد در شهرهای کوچک‌تر مانند نیشابور، اراک و غیره سهم بازار مربوطه را در اختیار دارد. علاوه بر این افراد در کلان‌شهرها از بین کسانی که با مفهوم تاکسی‌های آنلاین آشنایی دارند، حدود ۹۲ درصد بدون نیاز به راهنمایی این برند را می‌شناسند.

از سوی دیگر، در کلان‌شهرهایی مانند تهران و مشهد، ۶۰ درصد از کسانی‌که با تاکسی‌ آنلاین آشنا هستند، از خدمات تپسی استفاده کرده‌اند و ۲۵ درصد از ساکنان تهران که کاربر تاکسی‌های آنلاین هستند به صورت مستمر از خدمات تپسی استفاده می‌کنند.

سال گذشته اسنپ اعلام کرد که سهم بازارش از ۸۷ درصد به ۹۲ درصد رسیده است که این به معنای سهم ۸ درصدی تپسی از این بازار بود. حال به نظر می‌رسد که تپسی توانسته است در مدت یک سال سهم خود از بازار را به بیشتر از دوبرابر برساند.

منبع: تپسی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

47  −  38  =