استفاده ۶۰ درصدی مردم از یک رمز عبور برای چند حساب آنلاین/ دشواری های رمز عبور قوی

از آنجایی که اکثر حساب ها به رمزهای عبور پیچیده با حروف، حروف بزرگ، اعداد و نمادها نیاز دارند، انتخاب رمز عبور امن و به یاد ماندنی می تواند بسیار دشوار باشد. استفاده از رمزهای عبور قوی‌تر و احراز هویت دو مرحله‌ای در ایمن کردن حساب‌های آنلاین برای عده ای سخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،گزارش جدید نشان می‌دهد با وجود تلاش‌های مداوم محققان امنیتی و غول‌های اینترنت برای استفاده از رمزهای عبور قوی‌تر و احراز هویت دو مرحله‌ای برای ایمن کردن حساب‌های آنلاین ، عده‌ای از کاربران همچنان مرتکب اشتباهات جدی می‌شوند که حریم خصوصی و امنیت آنها را به خطر می‌اندازد.

یک نظرسنجی جدید که به انتخاب رمز عبور می پردازد، نشان می دهد تعداد بسیار نگران کننده ای از مردم از رمزهای عبور در چندین حساب کاربری مجدد استفاده می کنند. اگر این کار را انجام می‌دهید، باید توجه داشته باشید که تنها به یک نقض امنیتی نیاز است تا همه حساب‌های شما در معرض خطر قرار گیرند. هکرها می دانند که این یک روش معمول است و به امید دسترسی آسان، رمزهای عبور سرقت شده مشابه را در هر سرویس آنلاین محبوب امتحان می کنند.

یک گزارش جدید از Tech Radar نشان می‌دهد که 60 درصد از پاسخ‌دهندگان نظرسنجی به استفاده مجدد از رمز عبور در چندین حساب اعتراف کرده‌اند. حدود 40 درصد از این گروه توضیح دادند که به خاطر سپردن چند رمز عبور سخت است.

از آنجایی که اکثر حساب ها به رمزهای عبور پیچیده با حروف، حروف بزرگ، اعداد و نمادها نیاز دارند، انتخاب رمز عبور امن و به یاد ماندنی می تواند بسیار دشوار باشد. 27 درصد دیگر ادعا کردند که احتمال هک شدن آنها وجود ندارد. اینکه آیا آن را باید به عنوان بی خیالی یا بی دقتی طبقه بندی کرد، یک موضوع نظر است.

یکی دیگر از جزئیات جالب، تردید در استفاده از مولدهای رمز عبور است که به طور خودکار رمزهای عبور فوق قوی ایجاد کرده و آنها را برای شما ذخیره می کنند. اپل، گوگل، مایکروسافت و اکثر توسعه دهندگان مرورگرهای دیگر این سرویس را به صورت رایگان ارائه می دهند. همچنین راه حل های شخص ثالث مانند LastPass، 1Password و Dashlane وجود دارد که در دستگاه های مختلف کار می کنند.

شرکت های بزرگ فناوری می دانند که در حال حاضر با 79.5 میلیون حمله به رمزهای عبور در روز مواجه هستند و در حال کار بر روی راه حلی هستند.اپل، گوگل و مایکروسافت تشخیص می دهند که حتی با راه حل های احراز هویت دو مرحله ای، امنیت آنلاین باید بهبود یابد.

منبع: پلیس فتا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

31  −    =  27