تازه‌ترین اخبار فناوری‌های مالی جهان / استفاده از بانکداری باز توسط جوامع اسلامی

از جمله مهم ترین اخبار حوزه فناوری مالی امروز 23شهریور همسان با 14 سپتامبر2022 ، راه‌اندازی مرکز تحقیق و توسعه Cake DeFi و استفاده از بانکداری باز توسط جوامع اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در زیر می‌توانید گزارشی از مهم‌ترین اخبار حوزه فناوری و بانکداری الکترونیک در 24 ساعت گذشته را مشاهده کنید.

 

امکان جدید بانک مرکزی مصر

Profile Software، ارائه دهنده راه حل های مالی پیشرو،با اتشار خبری  امروز اعلام کرد که بانک مرکزی مصر (CBE) صندوق سرمایه‌‌گذاری  Acumen  پلاس را انتخاب کرده است.این یک سیستم مدیریت خزانه داری است  که در سطح بین المللی پیاده سازی شده است، این صندوق به دنبال  مدیریت موثر و ساده کردن عملیات تجاری است.

امکان جدید Nasdaq

شرکت Nasdaq امروز راه‌اندازی Nasdaq Primary را اعلام کرد. این سیستم  به شرکت‌ها کمک می‌کند امکان دیجیتالی سازی سرمایه را فراهم کنند.

تحولات در Wombat

پلتفرم سرمایه گذاری خرد Wombat جرمی لارسون را به عنوان مدیر ارشد مالی و رئیس بخش مشارکت منصوب کرده است زیرا این شرکت  تجاری به دنبال تسریع برنامه های رشد خود پس از پایان دور سرمایه گذاری سری اول در ماه آگوست است.

امکان جدید یک پلتفرم مالی

Personetics، ارائه‌دهنده پیشرو جهانی شخصی‌سازی داده‌های مالی، تعامل با مشتری، و قابلیت‌های پیشرفته مدیریت پول برای موسسات مالی و مشتریان ، امروز راه‌اندازی Personetics Express را اعلام کرده است.

راه‌اندازی مرکز تحقیق و توسعه Cake DeFi

Cake DeFi، پیشروترین و سریع‌ترین شرکت فین‌تک مستقر در سنگاپور، با انتشلار خبری راه‌اندازی مرکز تحقیق و توسعه جهانی خود، به نام  Birthday Research را اعلام کرده است.

خدمات جدید LianLian Global

LianLian Global، ارائه‌دهنده خدمات پرداخت فرامرزی جهانی، از معرفی اولین ضمانت پرداخت‌های فرامرزی جهان به چین خبر داد. شبکه پرداخت‌های تجاری بی‌پایان LianLian Global تلاش می کند با تا بتواند با امکانات خود شفاف‌ترین، منطبق‌ترین و راحت ترین و ایمن‌ترین گزینه‌های پرداخت برون مرزی را در اختیار بازرگانان آنلاین جهانی و کارآفرینان تجارت الکترونیک قرار دهد. .

استفاده از بانکداری باز توسط جوامع اسلامی

تحقیقات جدید نشان می دهد که اکثر متخصصان برجسته مالی اسلامی انتظار دارند که سیستم مالی و بانکدارای این کشورها  به سرعت به سمت استفاده بیشتر از بانکداری باز طی سه سال آینده حرکت کند.

همکاری TD با DailyPay

بانک TD، بانک آمریکایی، امروز از آغاز همکاری با DailyPay، یک فین‌تک پیشروی پرداختی  با ارائه راه‌حل مبتکرانه پرداخت بر اساس تقاضا خبر داده است .

امکانات جدید PayQuicker

PayQuicker، یک فین تک  پیشرو در  نوآور فناوری مالی در بازار جهانی پرداخت، امروز راه اندازی سیستم عامل Payouts را اعلام می کند.

توسعه تیپالتی در اروپا

تیپالتی، شرکت پیشرو در ارائه امکان خدمات پرداخت در  عرصه بین‌الملل ، با افتتاح دفتر بنلوکس در آمستردام، گسترش بیشتر خود در  اروپا را اعلام کرده است.

شراکت DKK Partners با Bovill

DKK Partners، یک شرکت فین‌تک پیشرو که در بازارهای نوظهور ارزی محسوب می‌شود در راستای اقدامات خود در عرصه بین‌اللملل از شراکت  خود با  Bovill، که یک شرکت  مشاور نظارتی خدمات مالی است خبر داده است..

مترجم: نیلوفر ادیب نیا

انتهای پیام/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  5