همکاری تسکو و فینگرپرینت در زمینه کارت‌های پرداخت بیومتریک

نیلوفر ادیب‌نیا؛ شرکت Fingerprint Cards پیشرو در زمینه بیومتریک، با شرکت تجهیزات فنی و تجهیزات (تسکو)، برای ترویج و حمایت از پذیرش کارت‌های پرداخت بیومتریک در خاورمیانه همکاری می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت Fingerprint Cards پیشرو در زمینه بیومتریک، کارت های مجهز به حسگر اثر انگشت با شرکت تجهیزات فنی و تجهیزات (تسکو)، برای ترویج و حمایت از پذیرش کارت‌های پرداخت بیومتریک در خاورمیانه همکاری می‌کنند.

این همکاری برای ترویج  کارت های مجهز به سنسورهای بیومتریک در آفریقا، هند و اکنون خاورمیانه بوده است.

بر اساس این خبر، کارت‌های بیومتریک ابتکاری که در ابتدا توسط تالس عرضه شد، ماژول و پلت فرم نرم افزاری نسل دوم T-Shape Fingerprints را تعبیه کرده است و توسط تسکو برای مشتریان عرضه خواهد شد.

این فناوری سرمایه‌گذاری تحقیقات و توسعه گسترده را با آموخته‌های کلیدی از اپراتورهای موفق بازار و عرضه تجاری ترکیب می‌کند.

این ترکیب قابلیت و توان را افزایش می دهد و مقرون به صرفه ترین کارت های پرداخت بیومتریک را قادر می‌سازد با استفاده از فرآیندهای تولید استاندارد تولید و یکپارچه سازی  شوند.

میشل روگ، رئیس  بخش دسترسی و پرداخت در Fingerprints اظهار داشت: «تسکو یک بازیگر کلیدی و مهم است که از تحول مالی دیجیتال در اردن و خاورمیانه حمایت می‌کند.

این مشارکت فرصت‌های تجاری جدیدی را برای Fingerprints باز می‌کند و ما را قادر می‌سازد تا از تقویت کارایی و امنیت پرداخت در خاورمیانه، بهبود تجربه پرداخت برای مصرف‌کنندگان و باز کردن کانال‌های درآمدی جدید برای بانک‌ها حمایت کنیم.»

جورج عبدالمسیح، مدیر بخش فناوری اطلاعات و بانکداری تسکو، در اینباره می‌گوید: تقاضای فزاینده ای از سوی مصرف کنندگان خاورمیانه برای روش های مبتکرانه، ایمن و بدون شکاف و یکپارچه پرداخت وجود دارد.

این امر منجر به دیجیتالی شدن سریعی شده است که ما شاهد آن هستیم و از آن در بخش بانکداری و پرداخت منطقه حمایت می کنیم.

با کار با Thales و Fingerprints، می‌توانیم از فناوری، تخصص و راه‌حل‌های بیومتریک پیشرو آن بهره ببریم تا راه‌های جدید و هیجان‌انگیزی را برای مشتریان بانکی و مالی خود فراهم کنیم تا این تقاضا را برآورده کنند.

مترجم: نیلوفر ادیب‌نیا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

20  ⁄  4  =