تازه‌ترین اخبار فناوری‌های مالی جهان / محصول جدید پلتفرم FinaMaze

نیلوفر ادیب‌نیا؛ از جمله مهم ترین اخبار حوزه فناوری مالی امروز 15شهریور همسان با 6 سپتامبر2022، ابتکارات هولیدنگ فوتو و محصول جدید پلتفرم FinaMaze است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، درگزارش زیر می‌توانید مهم‌ترین اخبار امروز فناوری مالی جهان را مشاهده کنید.

 

محصول جدید پلتفرم FinaMaze

پس از افزایش تورم و افزایش نرخ بهره اخیر که توسط فدرال رزرو ایالات متحده تایید شده است، FinaMaze، پلتفرم مدیریت دارایی هوشمند آخرین محصول خود، US Rates Protect Smartfolio را معرفی کرده است.

این محصول جدید این پلتفرم مالی برای همه سرمایه گذاران در دسترس است.

 

ابتکارات هولیدنگ فوتو

هولدینگ Futu عنوان یک شرکت هلدینگ در کارگزاری دیجیتالی و پلت فرم مدیریت ثروت در چین، هنگ کنگ، ایالات متحده و در سطح بین المللی فعالیت می کند.

با همکاری فرانکلین تمپلون سه نمونه مدل مبتنی بر ریسک را که توسط گروه سرمایه گذاری فرانکلین تمپلتون مهندسی شده است، راه اندازی خواهد کرد.

این مدل‌ها برای برآوردن نیازهای سرمایه گذاری و ریسک پذیری مشتریان فعالیت می‌کنند.

 

امکان جدید اونداتو

Ondato، یک راه حل مدیریتی مبتنی بر ابر برای مؤسسات مالی است که ابزارهایی را برای تأیید هویت، ورود به مشتری ارائه می دهد.

این شرکت به عنوان بخشی از فناوری خود، سیستم‌های تأیید هویت مبتنی بر ویدیو را به بانک‌ها ارائه می‌کند، امروز از یک خدمت مجازی خبر داد که به بانک‌ ها این امکان را می دهد تا قرار ملاقات‌های مجازی را به مشتریان ارائه دهند.

 

تغییرات در Coinmetro

Coinmetro، یک صرافی ارز دیجیتال اروپایی که به سرعت در حال رشد است، امروز با انتشار خبری از اضافه شدن یک ویژگی جدید در ویجت Swap خود خبر داد.

 

انتصابات جدید در DT One

DT One، یک پلت‌فرم پیشرو جهانی پرداخت‌های خرد دیجیتال B2B که انتقال‌های شارژ تلفن همراه، بسته‌های داده، پین‌های بازی و کارت‌های هدیه را تامین می‌کند، امروز اعلام کرد که مایلز برتراند را به عنوان مدیر ارشد مالی (CRO) و شرادا کامپانی را به عنوان مدیر محصول جدید منصوب کرده است.

هر دو استخدام از استراتژی رشد جهانی DT One پشتیبانی خواهند کرد.

 

همکاری oxpay و pi pay

OxPay Financial Limited یک یادداشت تفاهم با Pi Pay، یک پلتفرم پرداخت که مقر آن در کامبوج است، برای بررسی پرداخت های بین المللی بین کشورهای مختلف از جمله کامبوج، سنگاپور، اندونزی، تایلند و مالزی منعقد کرده است.

 

همکاری TINK و SLIMPAY

فین‌تک SlimPay و Tink، پلت‌فرم بانکداری باز پیشرو در اروپا، امروز در خبری اعلام کردند که شراکت خود را آغاز کردند تا با این همکاری بتوانند  به بازرگانان امکان دسترسی به پرداخت‌های حساب به حساب مبتنی بر بانکداری باز را بدهند.

 

همکاری اسمارت استریم و کی نک

SmartStream، ارائه‌دهنده خدمات مدیریت چرخه معاملات مالی، امروز با انتشار خبری از  اتحاد استراتژیک خود با Kynec، یک شرکت پیشرو در حوزه فناوری برای تقویت حضور خود در بازار سرمایه جهانی را خبر می دهد.

 

مترجم: نیلوفر ادیب‌نیا

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×  10  =