افزایش ۱۱ درصدی استقبال از بانکداری دیجیتال در آمریکا

در سه ماهه دوم سال جاری در مجموع 8/2 میلیارد ورود دیجیتال به سامانه بانک آف آمریکا ثبت شده است. این رقم 11 درصد نسبت به سال گذشته افزایش را نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،مشتریان بانک‌های آمریکا به طور فزاینده ای به بانکداری دیجیتالی برای مدیریت امور مالی خود متکی هستند.

بر اساس این خبر، بَنک آو اَمِریکا، شرکت خدمات مالی و بانکداری آمریکایی چندملیتی است، که اکنون به‌عنوان بزرگترین بانک ایالات متحده آمریکا شناخته می‌شود اعلام کرد که مشتریان این بانک در ماه ژوئیه نزدیک به 1 میلیارد بار وارد سیستم عامل های دیجیتال این بانک شده‌اند که یک رکورد تاریخی محسوب می‌شود.

این در حالی است که در سه ماهه دوم سال جاری در مجموع  8/2 میلیارد ورود دیجیتال به سامانه این بانک بزرگ آمریکایی ثبت شده است. این رقم 11 درصد نسبت به سال گذشته افزایش را نشان می‌دهد.

امروزه، این بانک بزرگ آمریکایی  دارای رکورد 55 میلیون مشتری دیجیتال تایید شده است که 5 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

دیوید تایری، رئیس بخش دیجیتال این بانک می گوید: «مهم نیست مشتریان ما در چه محیطی باشند، ما تضمین می‌کنیم که مشتریان ما راه حل‌های دیجیتالی کارآمد، قابل اعتماد و با استفاده آسان برای هدایت امور مالی خود در امروز خودو کمک به برنامه ریزی برای فردا را دارند.»

وی در ادامه می‌گوید: «تعهد و سرمایه گذاری مداوم ما بر روی بهترین فناوری مالی، همراه با فرهنگ نوآوری، اجازه یک تجربه مشتری یکپارچه و فردی را به ما می‌دهد و باعث می‌شود که راه حل هایی را ارائه دهیم که به موقع، مربوط و ایمن هستند.»

بر اساس این گزارش، بیش از 72 درصد از خانوارهای بانک آمریکا فعالانه از امکانات دیجیتال برای بیشتر نیازهای روزانه و برنامه‌ریزی برای آینده خود استفاده می کنند.

هم‌چنین کسب‌وکارها از کانال‌های دیجیتالی برای انجام عملیات مالی و تعامل با مشتریان استفاده می‌کنند.

76 درصد از مشتریان تجاری بانکداری تجاری در آمریکا و 87 درصد از مشتریان کسب‌وکارهای کوچک هم از این امکان برای برآورده کردن نیازهای خود  استفاده می‌کنند.

مترجم: نیلوفر ادیب‌نیا

منبع: https://www.finextra.com/pressarticle/93835/bank-of-america-records-one-billion-digital-logins-in-july

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  6