اخبار مالی و بانکداری جهان در هفته‌ای که گذشت / رقابت شرکت‌های بزرگ مالی جهان در حوزه ریسک، اعتبار و پولشویی

در هفته گذشته، مسابقات Risk Technology Awards 2022 به میزبانی Risk.net برگزار شد و فروشندگانی معرفی شدند که به صنعت کمک می‌کنند تا با چالش‌های پولشویی، اعتبار، ریسک عملیاتی و مدیریت ریسک سازمانی گسترده‌تر مقابله شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار مالی در جهان را در این گزارش بخوانید.

شرکت فین‌تک Payl8r بهترین ارائه‌دهنده مالی مسابقه Consumer Credit Awards 2022

Payl8r، شرکت فین‌تک BNPL مستقر در منچستر، به‌عنوان فینالیست بخش «بهترین ارائه‌دهنده مالی خرده‌فروش» در رویداد Consumer Credit Awards 2022 اعلام شده است و با غول‌های اعتباری PayPal و Klarna رقابت خواهد کرد. هدف از اهدای این جایزه این است که بهترین ارائه‌دهندگان اعتبار در بریتانیا و آن دسته از شرکت‌های مالی که مشتریان خود را در اولویت قرار می‌دهند، معرفی شوند.

Financial IT

 

شرکت Fusion طرح نوآورانه خود را برای شرکت در مسابقات Risk Technology Awards 2022 ارائه داد

Fusion Risk Management, Inc. (Fusion)، ارائه‌دهنده پیشرو در حوزه‌های انعطاف‌پذیری عملیاتی، تداوم کسب‌وکار و نرم افزار و خدمات مدیریت ریسک، امروز اعلام کرد که پروژه نوآورانه خود را تحت عنوان OpRisk Scenarios Product of the Year در مسابقات Risk Technology Awards 2022 ارائه داده است. این مسابقات به میزبانی Risk.net برگزار می‌شود و فروشندگانی را معرفی می‌کند که به صنعت کمک می‌کنند تا با چالش‌های پولشویی، اعتبار، ریسک عملیاتی و مدیریت ریسک سازمانی گسترده‌تر مقابله می‌کند.

Fusion Risk Management

 

همکاری Neofy و HPS برای ارائه راه‌حل کارت‌های دیجیتال مبتنی بر ابر به بانک‌ها و موسسات مالی

Neofy، ارائه‌دهنده ابر مالی دیجیتال، همکاری خود را با HPS، ارائه‌دهنده پیشرو در حوزه پرداخت، اعلام کرد. طی این مشارکت، راه‌حل کارت‌های دیجیتال مبتنی بر ابر به بانک‌ها و موسسات مالی ارائه می‌شود.

Finextra

 

Crypto.com حضور خود را در کره جنوبی گسترش می‌دهد

Crypto.com، سریع‌ترین پلتفرم ارزهای دیجیتال در حال رشد جهان، امروز اعلام کرد که ارائه‌دهنده خدمات پرداخت، PnLink Co., Ltd و ارائه‌دهنده خدمات دارایی مجازی، OK-BIT Co، را خریداری کرده است.

Financial IT

 

Softbank با ضرر چند میلیارد دلاری ناشی از رکود فناوری مواجه است

در روزهای سخت پیش روی جمع‌آوری سرمایه فناوری مالی، SoftBank، فین‌تک پیشرو در ژاپن، در سه ماهه دوم سال میلادی 17.2 میلیارد دلار زیان را ثبت کرد.

Bloomberg

 

Verto راه‌حل جدید و قوی مبتنی بر API را برای سرویس‌های فارکس و پرداخت‌های فرامرزی راه‌اندازی می‌کند

Verto، فعال‌کننده پرداخت‌های بین‌مرزی و ارز خارجی (FX) B2B، امروز راه‌اندازی راه‌حل جدید مبتنی بر API خود را اعلام کرد که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تبدیل ارز، پرداخت‌های فرامرزی و جهانی و مدیریت پرداخت‌ها را خودکار کنند.

Pymnts

 

Paysend 50 کشور دریافت‌کننده جدید را به شبکه جهانی پرداخت خود معرفی کرد

Paysend، فین‌تک مستقر در بریتانیا با بیش از 7 میلیون مشتری، امروز اعلام کرد که 50 کشور دریافت‌کننده جدید از ابتدای سال 2022 به شبکه پرداخت جهانی آن معرفی شده‌اند. این کانال‌های پرداخت اضافی به این معنی است که مشتریان Paysend اکنون می‌توانند به بیش از 170 کشور در سراسر جهان پول ارسال کنند.

Paysend

 

همکاری Alain Finance با Network International برای ارائه کارت اعتباری خود در کشور امارات

Alain Finance، یک شرکت سهامی خصوصی که متخصص در طراحی و ارائه راه‌حل‌های تامین مالی جایگزین برای شرکت‌های کوچک و متوسط (SME) در سراسر امارات است، از راه‌اندازی کارت‌های اعتباری خود در امارات و با همکاری شبکه Network International خبر داده است. این شرکت به Alain Finance کمک خواهد کرد تا بر متمایز شدن خود به عنوان یک بازیگر دیجیتال پیشرو در بازار وام تمرکز کند.

Zawya

 

استارت آپ مکزیکی Clara بیش از صد میلیون دلار بدهی مالی از گلدمن ساکس دریافت کرد

Clara، استارت‌آپ پیشرو در حوزه فناوری آمریکای لاتین که راه‌حل مدیریت هزینه‌های شرکتی را برای شرکت‌های این منطقه ارائه می‌کند، از سوی گلدمن ساکس 50 میلیون دلار، با امکان افزایش تا 150 میلیون دلار، تامین مالی می‌شود.

Bloomberg

 

بزرگ‌ترین کنفرانس فین‌تک جهان دوباره برگزار می‌شود

سومین دور بزرگ‌ترین کنفرانس فین‌تک در جهان Global Fintech Fest (GFF) به زودی برگزار می‌شود. GFF 2022 که توسط سازمان امور اقتصادی، دولت هند، شورای همگرایی فین‌تک (FCC)، شورای پرداخت هند (PCI) و شرکت ملی پرداخت هند (NPCI) سازماندهی شده است، در تاریخ 20 تا 22 سپتامبر سال 2022 در مرکز همایش جهانی جیو در بمبئی برگزار خواهد شد. موضوع رویداد ترکیبی امسال «ایجاد یک دنیای مالی پایدار ـ جهانی | فراگیر| سبز» است.

Global Fintech Fest

 

برای سومین سال متوالی، ICSFS به‌عنوان بهترین ارائه‌دهنده نرم‌افزار بانکداری و امور مالی اسلامی انتخاب شد

بر اساس آخرین نسخه مجله World Finance، ICS Financial Systems (ICSFS) به‌عنوان بهترین ارائه‌دهنده نرم‌افزار بانکداری و امور مالی اسلامی برای دریافت جایزه 2022 Islamic Finance Awards انتخاب شد. ICSFS بیش از دو دهه است که از طریق راه‌حل‌های نرم‌افزار ICS Banks Islamic منطبق با شریعت، با محصولات و خدمات اسلامی سفارشی‌سازی‌شده که به مؤسسات مالی برای دستیابی به مزیت رقابتی کمک کرده است، از بخش بانکداری اسلامی پشتیبانی می‌کند.

Financial IT

 

ترکیب نوآوری با راه‌حل‌های مالی تعبیه‌شده در شرکت Weavr

شرکت Weavr، پیشگام در حوزه امور مالی تعبیه‌شده، آخرین راه‌حل مالی با قابلیت Plug-and-Play را ارائه داده است که ابزارهای ضروری کسب‌وکارهای دیجیتال برای ارائه خدمات مالی را فراهم می‌کند. پلاگین‌های مالی Weavr طیف گسترده‌ای از موارد استفاده را با سادگی بی‌نظیر ارائه می‌دهد. کسب‌وکارها در عرض چند هفته می توانند راه اندازی شوند و خدمات مالی مورد نیاز مشتریان خود را ارائه دهند. در مقایسه با راه‌حل‌های سنتی بانکداری به‌عنوان خدمات (BaaS)، محصولات Weavr اجازه می‌دهند این فرآیند با کسری از سرعت و هزینه اتفاق بیفتد و به‌طور قابل‌توجهی موانع ورود به بازار را برای ذهن‌های نوآور در بخش‌ها کاهش می‌دهد.

IBS Intelligence

 

نرم‌افزار Azentio جزو 15 نرم‌افزار برتر ضدپولشویی شناخته شد

Amlock، نرم‌افزار Azentio در میان 15 ارائه‌دهنده برتر راه‌حل‌های مبارزه با پولشویی (AML) شناخته شد که بر اساس 26 معیار در دسته‌بندی‌های مختلف در حوزه‌های پیشنهادات فعلی، استراتژی و حضور در بازار ارزیابی شده است. گزارش The Forrester Wave™: Anti-Money Laundering Solutions, Q3 2022 report، راه‌حل این شرکت را به‌عنوان پلتفرم یکپارچه و انعطاف‌پذیر با قابلیت‌های پیشرفته معرفی کرد.

Finance Yahoo

 

همکاری ویزا با شرکت انگلیسی Calausematch

Currencycloud، راه‌حل شرکت ویزا برای ساده‌سازی تجارت در دنیای چندارزی، با Clausematch، شرکت فناوری نظارتی (رگ‌تک) جهانی و راه‌حل انطباق با مقررات انگلیسی، برای پیاده‌سازی راه‌حل مدیریت خود وارد قرارداد شدند. راه‌حل Clausematch به Currencycloud اجازه می‌دهد تا به طور موثر مجموعه در حال تحول سیاست‌ها، رویه‌ها و سایر اسناد حیاتی تجاری خود را مدیریت کند. راه‌حل Clausamatch انطباق مداوم با چشم‌انداز نظارتی جهانی را که به سرعت در حال تغییر است، تسهیل می‌کند، همکاری هوشمندانه‌تری را امکان‌پذیر می‌سازد و مدیریت اسناد دستی و زمان‌بر قبلی را خودکار می‌کند.

FFNews

 

مشارکت Simpl با ConfirmTkt برای ساده‌سازی پرداخت‌های دیجیتالی برای مسافران قطار

Simpl، پیشروترین شبکه پرداخت در هند، همکاری خود را با ConfirmTkt برای ساده‌سازی پرداخت‌ها اعلام کرد. از طریق این مشارکت، Simpl پرداخت‌های دیجیتالی راحتی را برای مشتریان ConfirmTkt فعال می‌کند و آن‌ها را قادر می‌سازد تا سفر قطار خود را بهتر برنامه‌ریزی کنند.

Global Prime News

 

فین‌تک تأیید اعتبار وام Truework توانست 50 میلیون دلار سرمایه جذب کند

Truework، یک شرکت فین‌تک که به وام دهندگان کمک می‌کند تا درآمد و اشتغال وام‌گیرندگان را تأیید کنند، امروز اعلام کرد که 50 میلیون دلار بودجه سری C جذب کرده است. این فین‌تک تخمین می‌زند که در سال جاری بیش از 12 میلیون دلار از تأیید درآمد و اشتغال درامد کسب خواهد کرد.

Tech crunch

 

راه‌اندازی محصولات جدید B2B در شرکت JARVIS Invest

JARVIS Invest، اولین شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری مبتنی بر هوش مصنوعی در هند، 600 هزار دلار از دفتر خود در امارات جذب کرد. این بودجه در زمان حیاتی برای رشد شرکت به دست آمد و یک حرکت استراتژیک برای گسترش جهانی و عرضه محصولات جدید در بازارهای کلیدی محسوب می‌شود.

JARVIS Invest از این بودجه برای ساخت محصولات جدیدی استفاده خواهد کرد که از طریق اکوسیستم پیشرفته دبی در دسترس بازار جهانی قرار خواهند گرفت، دفتر جدیدی در دبی راه‌اندازی خواهد کرد و از شبکه وسیع خود برای گسترش تجارتش استفاده خواهد کرد.

The Hindu Business Line

 

اپلیکیشن شرکت فین‌تک DINERO جوانان هندی را تشویق به ایجاد ثروت می‌کند

Dinero، اولین پلتفرم پاداش در سرمایه‌گذاری هند، با هدف جوانان هندی، از راه اندازی نسخه بتا اپلیکیشن خود خبر داد. این اپلیکیشن به طور انحصاری در فروشگاه Google Play در دسترس است. این طرح سرمایه‌گذاری منحصر به فرد به DIP نام دارد که به کاربران کمک می‌کند با 100 روپیه سرمایه‌گذاری خود را آغاز کنند.

Global Fintech Series

 

همکاری BitPay و Cardlytics

BitPay، بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده خدمات پرداخت بیت‌کوین و رمزارزها در جهان، امروز یک برنامه پاداش به کارت پیش‌پرداخت خود اضافه کرد. Cardlytics، پلتفرم پاداش پس‌انداز، جوایزی را مدیریت می‌کند که در آن دارنده کارت BitPay هر بار که از کارت خود در خرده‌فروش‌های شرکت‌کننده استفاده می‌کند، به‌طور خودکار تا 15 درصد وجه نقد را از خرید دریافت می‌کند.

Business Wire

 

1.5 میلیون مشتری Revolut دوره‌های آموزش مالی را در یک ماه به پایان رساندند

بیش از یک میلیون نفر دوره آموزش رمزنگاری Revolut را در اولین ماه پس از راه‌اندازی آن گذرانده‌اند، که نشان‌دهنده اشتیاق عمومی برای این طبقه از دارایی‌ها در زمان‌ تورم افسارگسیخته است.

Finextra

 

قرارداد با Plaid به مشتریان Wise امکان می‌دهد حساب‌های خود را به شش هزار اپلیکیشن متصل کنند

Wise یک قرارداد امور مالی باز با Plaid منعقد کرده است که به 13 میلیون مشتری سابق این امکان را می‌دهد تا حساب‌های خود را به هزاران اپلیکیشن متصل کنند.

American Banker

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

56  ⁄  8  =