سومین دور بزرگ‌ترین کنفرانس فین‌تک جهان به زودی برگزار می‌شود

سومین دور بزرگ‌ترین کنفرانس فین‌تک در جهان Global Fintech Fest (GFF) به زودی برگزار می‌شود.

همایش GFF 2022 که توسط سازمان امور اقتصادی، دولت هند، شورای همگرایی فین‌تک (FCC)، شورای پرداخت هند (PCI) و شرکت ملی پرداخت هند (NPCI) سازماندهی شده است، در تاریخ 20 تا 22 سپتامبر سال 2022 در مرکز همایش جهانی جیو در بمبئی برگزار خواهد شد. موضوع رویداد ترکیبی امسال «ایجاد یک دنیای مالی پایدار ـ جهانی | فراگیر| سبز» است.

سازمان مراکز خدمات مالی بین‌المللی (IFSCA)، مرجع شناسایی منحصربه‌فرد هند (UIDAI)، آژانس ملی ترویج و تسهیل سرمایه‌گذاری (Invest India)، Startup India، مرکز نوآوری بانک مرکزی هند (RBIH) و ONDC همایش GFF 2022 را پشتیبانی می‌کنند. شرکای ویژه GFF 2022 گروه بانک جهانی، KNOMAD، Better Than Cash Alliance و International Finance Corporation (IFC) هستند.

سیاستگذاران، قانونگذاران، مدیران صنعت از هند و سرتاسر جهان، در مورد گام‌های لازم برای پیشبرد پیشرفت سخنرانی خواهند کرد که با عناصر اساسی اهداف توسعه پایدار سازمان ملل همسو هستند.

در تشریح موضوع کنفرانس، کریس گوپالاکریشنان، مدیر برگزاری همایش GFF 2022، رئیس Axilor Venture و یکی از بنیان‌گذاران Infosys، گفت: “موسسات مالی ما با جهت‌دهی مجدد سرمایه‌گذاری‌ها به سمت فناوری‌های پایدارتر، نقش اساسی در دستیابی به اهداف و کسب‌وکارهای پایدار و کمک به ایجاد یک اقتصاد کم کربن، مقاوم در برابر تغییرات آب‌وهوایی، و اقتصاد چرخه‌ای ایفا می‌کنند. این اقدامات نه تنها به تعهد هند در برابر کنفرانس مقابله با تغییرات اقلیمی سازمان ملل متحد موسوم به کاپ۲۶ تا سال 2070 کمک می‌کند، بلکه هند همچنین می‌تواند به اهداف بلندپروازانه‌ای مانند دستیابی به 175 گیگاوات ظرفیت انرژی تجدیدپذیر تا سال جاری دست یابد.

ناوین سوریا، عضو هیئت مشورتی GFF 2022 و رئیس Fintech Convergence Council، گفت: “اقتصاد فراگیر و توسعه پایدار دو مورد از حیاتی‌ترین خواسته‌های قرن بیست و یکم هستند. سال‌های چالش‌برانگیز کرونایی نشان داده است که در هند گسترش وسیع‌تر و نفوذ عمیق‌تر فین‌تک‌ها می‌تواند هر دو را به ارمغان بیاورد. کنفرانس GFF 2022 مدل منحصر به فرد، مقرون به صرفه، فراگیر، پایدار و عادلانه رهبری جهانی فین‌تک را به نمایش خواهد گذاشت.”

سرینیواس جین، عضو هیئت مشاوران GFF 2022 نیز خاطرنشان کزد: “در دنیای امروز ضروری است که تأمین مالی پایدار سنگ بنای تصمیمات سرمایه‌گذاری باشد. به عبارت دیگر، تمام تصمیمات سرمایه‌گذاری بلندمدت ما باید عوامل اقتصادی، اجتماعی، حاکمیتی را در نظر بگیرند. یکی از ابزارهای مهم برای پرداختن به این موضوع فین‌تک است و در  GFF 2022 در مورد بهترین روش‌ها برای دستیابی به آن بحث و گفت‌وگو خواهیم کرد.”

 

منبع: Financial IT

مترجم: فرزانه اسکندریان

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

91  −  90  =