برگزاری هکاتون وب۳ در سنگاپور

هکاتون وب3 Morpheus، برجسته‌ترین هکاتون بلاک‌چین در سال، از 20 تا 28 ژوئیه 2022 همزمان با هفته بلاک‌چین در سنگاپور برگزار می‌شود.

تلاش برای نوآوری هرگز به این اندازه حیاتی نبوده است چرا که جهان به سمت یک بازار دیجیتال متصل و یکپارچه حرکت می‌کند که امنیت و دسترسی بیشتری را نسبت به قبل با فناوری های وب3 ارائه می‌دهد.

شرکت ChainUp Group، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های بلاک‌چین، امروز حمایت مالی خود از هکاتون وب3 Morpheus  را در سنگاپور اعلام کرد. این رویداد برجسته‌ترین هکاتون بلاک‌چین در سال است و از 20 تا 28 ژوئیه 2022 همزمان با هفته بلاک‌چین که توسط انجمن بلاک چین سنگاپور (BAS) سازماندهی شده است، برگزار می‌شود.

هکاتون (Hackathon)، رویدادی است که در آن برنامه‌نویسان رایانه و افراد دیگری، از جمله طراحان گرافیکی، طراحان واسط کاربری و مدیران پروژه که وظیفه همکاری در راستای توسعه نرم‌افزارها را بر عهده دارند، گرد هم می‌آیند و در توسعه پروژه‌های نرم‌افزاری و حتی گاهاً سخت‌افزاری با یکدیگر همکاری می‌کنند.

هکاتون وب3  Morpheus رویدادی منحصربه‌فرد برای توسعه‌دهندگان بلاک‌چین است. بیش از 500 رسانه سرمایه‌گذار در این رویداد شرکت خواهند کرد که استعدادهای نو را در فضای وب3 معرفی می‌کند. کارشناسان صنعت بلاک‌چین نیز ایده‌های نو را در مجموعه‌ای از دوره‌ها آموزش می‌دهند.

در سندباکس وب3 سازمان‌های غیرمتمرکز مستقلی (DAO) طراحی می‌شوند که نوآوری را تقویت می‌کند و جامعه سازندگان را توسعه می‌دهد.

سندباکس وب3 با اتصال NFT / متاورس با کسب‌وکارها در فضای اپلیکیشن نسل بعدی تجربه مشتری را رقم می‌زنند. از این طریق، فرصت بازاریابی بیشتری برای افزایش فروش و رضایت مشتری ایجاد می‌شود.

همچنین، سندباکس وب3 با ایجاد اپلیکیشن و هویت غیرمتمرکز (DApp) بر کیفیت تجربه مشتری تاثیر می‌گذارد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  9