تازه‌ترین اخبار امور مالی و بانکداری جهان / کیف پول جدید گوگل برای کاربران اندروید در ۳۹ کشور عرضه می‌شود

سرخط اخبار امروز 1401.04.30 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

روزی که گذشت ابتکارات حوزه امور مالی در قالب کیف پول جدید گوگل، Phos نخستین ارائه‌دهنده راه‌حل شرکت Visa، و راه‌اندازی فین‌تک جدید با هدف تسریع دسترسی به سرمایه‌گذاری تاثیری در بازارهای خصوصی به تحقق پیوستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار امور مالی امروز 1401.04.30 در جهان را در این گزارش بخوانید.

حملات سایبری علت اصلی از دست دادن داده‌ها است

تحقیقات جدید شرکت Databarracks نشان می‌دهد که 38 درصد از سازمان‌ها حملات سایبری و نفوذ داخلی را به عنوان دلیل از دست دادن داده‌ها در سال 2022 گزارش کرده‌اند. برای بسیاری از ما، این نتایج نباید تعجب‌آور باشد. از زمان شروع بررسی سلامت داده‌ها در سال 2008، از دست دادن داده‌های ناشی از حملات سایبری، سال به سال افزایش یافته است.

Financial IT

 

کیف پول جدید گوگل برای کاربران اندروید در 39 کشور عرضه می‌شود

Google Wallet اپلیکیشن جدیدی است که جایگزین Google Pay در بسیاری از کشورها می‌شود. به گفته سخنگوی گوگل، چایتی سن، این شرکت “عرضه کیف پول برای کاربران اندروید در 39 کشور را آغاز کرده است و در چند روز آینده برای همه کاربران در دسترس خواهد بود.”

Google Wallet اپلیکیشنی برای مدیریت تمام کارت‌های دیجیتال، از جمله کارت‌های اعتباری و دبیت کارت، و همچنین برای نمایش دیجیتالی هویت، واکسیناسیون، بلیط، کلید، و موارد بیشتر نیز کاربرد دارد.

Financial IT

 

Phos نخستین ارائه‌دهنده راه‌حل شرکت Visa تمام پیش‌نیازهای این شرکت را برآورده کرد

Phos، شرکت فین‌تک طراح سیستم نقطه فروش نرم‌افزاری (SoftPos)، نخستین ارائه‌دهنده راه‌حلی است که با کیت توسعه نرم‌افزار (SDK) پیش‌نیازهای جدید ویزا را برآورده می‌کند. کیت توسعه نرم‌افزار مجموعه‌ای از ابزارها را گرد هم می‌آورد که توسعه‌دهندگان را قادر ‌سازد اپلیکیشن‌های موبایل را برای پلتفرم‌های خاص بسازند و برنامه‌نویسی کنند. این خبر کودتای بزرگ برای فین‌تک مستقر در بریتانیا است، زیرا این شرکت اولین ارائه‌دهنده در سطح جهان است که پیش‌نیازهای نسخه 1.8 برنامه Visa Ready Tap to Phone را برآورده می‌کند.

Financial IT

 

شرکت Equilend پلتفرم اتوماسیون گردش کار معاملاتی مبادله بازده کل سهام جهانی را در اتخادیه اروپا راه‌اندازی کرد

EquiLend، شرکت جهانی فناوری مالی، داده‌ها و تجزیه و تحلیل صنعت مالی اوراق قرضه، امروز اعلام کرد که پلتفرم اتوماسیون گردش کار معاملاتی مبادله بازده کل سهام جهانی پاییز امسال برای مؤسسات مالی در اتحادیه اروپا فعال خواهد شد.  EquiLendاکنون در مراحل پایانی تضمین نظارتی بانک مرکزی ایرلند برای اجرای اتوماسیون گردش کار معاملاتی مبادله بازده کل سهام جهانی به عنوان یک تسهیلات تجاری سازمان‌یافته (OTF) است که مؤسسات مستقر در اتحادیه اروپا را قادر می‌سازد تا بر روی این پلتفرم تجارت کنند.

Financial IT

 

BankiFi عملیات خود را در آمریکای شمالی گسترش می‌دهد

BankiFi، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های بانکی تعبیه‌شده، عملیات خود را در آمریکای شمالی با تاسیس BankiFi Americas گسترش می‌دهد. رشد و گسترش این سازمان در بازار آمریکا از الزامات منحصر به فرد دیجیتالیزه کردن و نوسازی پرداخت کسب‌وکارهای کوچک و متوسط پشتیبانی می‌کند و در عین حال مؤسسات مالی را در مرکز این رابطه قرار می دهد.

Financial IT

 

راه‌اندازی فین‌تک جدید با هدف تسریع دسترسی به سرمایه‌گذاری تاثیری در بازارهای خصوصی

مدیران سرمایه‌گذاری و توسعه محصولات، جاش هیل و مارشال دانفورد، امروز تاسیس شرکت Citizen Mint را اعلام کردند، که یک پلتفرم جدید سرمایه‌گذاری تاثیری برای کمک به سرمایه‌گذاران برای ایجاد بازده مالی و اثرات مثبت اجتماعی و زیست محیطی است.

Financial IT

 

مترجم: فرزانه اسکندریان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  2