تازه‌ترین اخبار امور مالی و بانکداری جهان / درآمد جهانی بانکداری تعبیه‌شده تا سال ۲۰۲۵ به ۱۶۰ میلیارد دلار می‌رسد

سرخط اخبار امروز 1401.04.28 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

انتظار می‌رود درآمد جهانی بانکداری تعبیه‌شده تا سال 2025 به 160 میلیارد دلار برسد. این در حالی است که نگرانی‌ها در مورد افزایش نرخ‌های بهره، کمبود سود و رکود بالقوه باعث شده است تا تقریباً نیم تریلیون دلار از ارزش‌گذاری شرکت‌های فناوری مالی پرطرفدار کم شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار امور مالی امروز 1401.04.28 در جهان را در این گزارش بخوانید.

 

شرکت فین‌تک استارلینگ درخواست مجوز بانک اروپایی را لغو کرد

بانک دیجیتال بریتانیایی استارلینگ تلاش‌های خود برای دریافت مجوز از بانک مرکزی ایرلند را به علت افتادن وقفه در فرایند گفت‌وگو پایان داد. این قدم می‌تواند به توسعه بین‌المللی این شرکت ضربه وارد کند. استارلینگ در عوض بر فروش نرم‌افزار عنوان یک سرویس، با هدف کمک به بانک‌ها در راهبرد تحول دیجیتال خود، و گسترش به حوزه های جدید وام‌دهی تمرکز خواهد کرد.

CNBC

درامد حاصل از تجارت گلدمن 32 درصد افزایش داشته است

شرکت گلدمن مستقر در نیویورک روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که معاملات سه ماهه دوم 32 درصد افزایش درآمد را به همراه داشته است. که شامل یک دوره تبلیغاتی دیگر برای درآمد ثابت بود که 55 درصد افزایش یافت.

Bloomberg

هشدار سازمان راهبرد امور مالی انگلستان به بانک‌های چلنجر نسبت به جرائم مالی

گزارش سازمان راهبرد امور مالی انگلستان، که در سال 2021 انجام شد، نگرانی‌هایی را در حوزه کنترل جرایم مالی بانک‌های چلنجر ایجاد کرده است. این در حالی است که تعداد گزارش‌ فعالیت‌های مشکوک (SAR) افزایش نشان می‌دهد.

Financial IT

نیم تریلیون دلار از ارزش‌گذاری شرکت‌های فین‌تک کاسته شده است

نگرانی‌ها در مورد افزایش نرخ‌های بهره، کمبود سود و رکود بالقوه باعث شده است تا تقریباً نیم تریلیون دلار از ارزش‌گذاری شرکت‌های فناوری مالی پرطرفدار کم شود.

FT

درآمد جهانی بانکداری تعبیه‌شده تا سال 2025 به 160 میلیارد دلار می‌رسد

علیرغم اینکه بانکداری تعبیه‌شده یک مفهوم نسبتاً جدید است، اما در سال‌های اخیر به سرعت رشد کرده و انتظار می‌رود درآمد جهانی بانکداری تعبیه‌شده تا سال 2025 به 160 میلیارد دلار برسد.

به گزارش شرکت مشاوره دیجیتال Publicis Sapient، انتظار می‌رود این روند رو به جلو ادامه داشته باشد و نرخ رشد سالانه درآمدهای بانکداری تعبیه‌شده جهانی از سال 2021 تا 2025 به 41 درصد برسد. این در حالی است که در سال 2021، بودجه امور مالی تعبیه‌شده نیز به 4.2 میلیارد دلار رسید که 180 درصد نسبت به سال قبل (1.5 میلیارد دلار) افزایش داشت. این رقم 3.2 درصد از کل بودجه سرمایه‌گذاری خطرپذیر بود که در آن سال به شرکت‌های فین تک اختصاص یافت. در واقع، علاقه رو به رشد به امور مالی تعبیه‌شده، افزایش سرمایه‌گذاری خطرپذیر را در فضای استارت‌آپ‌ها به همراه داشته است.

Fintech News

مترجم: فرزانه اسکندریان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

17  −  10  =