تازه‌ترین اخبار امور مالی و بانکداری جهان / بانک Ayden سیستم Tap to Pay شرکت اپل را برای بازار خرده‌فروشان راه‌اندازی کرد

سرخط اخبار امروز 1401.04.24 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

در روزی که گذشت، دویچه بانک بهترین بانک آلمان شناخته شد، سیستم Tap to Pay شرکت اپل در بازار خرده‌فروشان راه‌اندازی شد و هفت استارت‌آپ به برنامه مقابله با تغییرات آب‌وهوایی Start Path شرکت مسترکارت پیوستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار امور مالی امروز 1401.04.24 در جهان را در این گزارش بخوانید.

سود شرکت Morgan Stanley تحت تأثیر کُندی بانکداری سرمایه‌گذاری

شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری و خدمات مالی چند ملیتی آمریکایی Morgan Stanley کاهش 30 درصدی در درآمد خالص سه ماهه دوم سال میلادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را گزارش کرده است.

این بانک همچنین روز پنجشنبه اعلام کرد که قرار است 200 میلیون دلار جریمه در رابطه با تحقیقات گسترده درباره استفاده از کانال‌های ارتباطی تایید نشده در وال استریت بپردازد.

FT

 

دویچه بانک بهترین بانک آلمان شناخته شد

دویچه بانک در رویداد Euromoney Awards for Excellence امسال به عنوان بهترین بانک و همچنین بهترین بانک سرمایه‌گذاری در آلمان انتخاب شده است.

این جایزه پیشرفت دویچه بانک را در استراتژی جدید خود، افزایش درآمد، حفظ انضباط در هزینه‌ها و حمایت از مشتریان خود در حین انجام مراحل انتقال خود نشان می‌دهد.

DB

 

ترس از رکود بر بانک‌های کانادا چیره شده است

سهام بانک‌های کانادا بیشترین کاهش را در بیش از دو سال گذشته داشته است.

این در حالی است که دور اول درآمد حاصل از وام‌های آمریکایی بر چشم‌انداز بخش مالی و نگرانی‌های فزاینده از رکود تاثیر گذاشته است.

Bloomberg

 

بانک Ayden سیستم Tap to Pay شرکت اپل را برای بازار خرده‌فروشان راه‌اندازی کرد

شرکت پرداخت Adyen رسماً سیستم Tap to Pay را در بازار مصرف خرده‌فروشی راه‌اندازی کرده است.

فروشگاه‌ها اکنون قادر هستند تا با یک کلیک در آیفون خود به سامانه Apple Pay، کارت‌های اعتباری و نقدی بدون تماس و سایر کیف پول‌های دیجیتال متصل شوند.

ویژگی Tap to Pay قابلیتی است که اپل در ماه فوریه آن را ارائه کرد و دستگاه آیفون را به یک پایانه پرداخت دیجیتال تبدیل می‌کند.

Finextra

 

هفت استارت‌آپ به برنامه Start Path شرکت مسترکارت می‌پیوندند

هفت استارت‌آپ از آمریکا، کانادا و آمریکای لاتین در راستای توسعه برنامه Start Path مسترکارت به این شرکت پیوستند.

Carbon Neutral Club، Guava، oneKIN، Palla، SUMA Wealth، Truora و Yunit جدیدترین شرکت‌های برنامه Start Path هستند که اقدامات آب‌وهوایی را در فرهنگ شرکت تعبیه کرده‌اند، آینده خرده‌فروشی را برای کسب‌وکارهای کوچک توسعه می‌دهند، تجربه کاربر را در کانال‌های دیجیتالی ساده می‌کنند.

Finextra

 

 

مترجم: فرزانه اسکندریان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

21  −  14  =