تازه‌ترین اخبار امور مالی و بانکداری جهان / Objectway، در رده نخست بانکداری خصوصی و مدیریت ثروت

سرخط اخبار امروز 1401.04.17 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

شرکت Objectway، ارائه‌دهنده نرم‌افزار مدیریت ثروت، بانکداری و دارایی‌های جهانی، به‌عنوان شرکت پیشرو در بازار برای معاملات بانکداری خصوصی و مدیریت ثروت در جدول IBS (SLT) شناخته شده است. شرکت چندملیتی آمریکایی Wells Fargo در حال تعدیل نیرو و Sberbank روسیه در حال استفاده مجدد از تراشه‌های کارت‌های بانکی است. این در حالی است که دویچه بانک اخیرا نسبت به چشم‌انداز اقتصاد جهانی در نیمه دوم سال میلادی هشدار داده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار امور مالی امروز 1401.04.17 در جهان را در این گزارش بخوانید.

Beyond Bank اپلیکیشن بانکداری باز خود را راه‌اندازی کرد

Beyond Bank، بانک استرالیایی تحت مالکیت مشتریان، اپلیکیشن جدید مدیریت پول خود را راه‌اندازی کرده است که به مشتریان اجازه می‌دهد پول خود در بیش از 400 موسسه مالی مدیریت کنند. این بانک از پلتفرم مدیریت مالی PFM و پلتفرم بانکداری باز CDR Gateway برای افزودن ویژگی‌های مربوط به رفاه مالی استفاده می‌کند.

IT News

 

Wells Fargo کارمندان خود را تعدیل می‌کند

Wells Fargo هفته گذشته به 107 کارمند مستقر در آیووا اطلاع داد که بر اساس اخطارهای قانون (WARN) که در 30 ژوئن ثبت شد، تا اواخر ماه اوت اخراج خواهند شد.

Banking Dive

 

Objectway، در رده نخست بانکداری خصوصی و مدیریت ثروت

Objectway، ارائه‌دهنده نرم‌افزار مدیریت ثروت، بانکداری و دارایی‌های جهانی، به‌عنوان شرکت پیشرو در بازار برای معاملات بانکداری خصوصی و مدیریت ثروت در جدول IBS (SLT) شناخته شده است.

Business Wire

 

Sberbank روسیه تراشه‌های کارت‌های بانکی را دوباره مورد استفاده قرار می‌‌دهد

بانک Sberbank روسیه اعلام کرد که از تراشه کارت‌های غیرفعال دوباره استفاده خواهد کرد. این در حالی است که تامین‌کنندگان تراشه‌های اروپایی به دلیل تحریم‌ها علیه روسیه و بخش بانکداری این کشور به اندازه کافی روسیه را تامین نمی‌کنند.

Kitco

 

همکاری شرکت Visa با شرکت آفریقایی Flocash

Visa، پیشرو در پرداخت‌های دیجیتال جهان، اعلام کرد که با Flocash (www.Flocash.com)، سریع‌ترین فین‌تک آفریقا در سال 2022، همکاری می‌کند تا قابلیت‌های دیجیتال را برای شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقایی از طریق پرداخت‌های دیجیتال، راه‌حل‌های تامین‌کننده و دسترسی به خدمات مالی ارتقا دهد.

Finextra

 

مترجم: فرزانه اسکندریان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  21