تازه‌ترین اخبار امور مالی و بانکداری جهان / بانک‌ها نمی‌توانند از چشم‌انداز تاریک اقتصادی فرار کنند

سرخط اخبار امروز 1401.04.13 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

در روزی که گذشت، افزایش نرخ بهره در اروپا و استرالیا نگرانی‌هایی را برانگیخت. در جلسه‌ای مشترک، رئیس بانک مرکزی آمریکا، رئیس بانک مرکزی اروپا، و رئیس بانک مرکزی انگلیس، نسبت به عواقب شوک ژئوپلیتیک جنگ روسیه و اوکراین هشدار دادند. و در آخر، شرکت Airtel Africa بانک خدمات پرداخت پول هوشمند را در نیجریه راه‌اندازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار امور مالی امروز 1401.04.13 در جهان را در این گزارش بخوانید.

رییس بانک مرکزی استرالیا قصد دارد با افزایش نرخ بهره مردم را بترساند

پیتر سویتزر، بنیانگذار Switzer Report، اظهار داشت، فیلیپ لوی، رئیس بانک مرکزی استرالیا، می‌خواهد با افزایش نرخ‌های بهره، مردم را بترساند. در واقع، نرخ بهره برای نخستین بار در ژوئن 0.5 درصد افزایش یافت، و انتظار می‌رود در روز آینده بار دیگر افزایش یابد. سویتزر معتقد است این افزایش نرخ مردم را از خرید می‌ترساند و مردمی که مایل به خرید خانه هستند را می‌هراساند.

News.come.au

 

Airtel Africa بانک خدمات پرداخت پول هوشمند را در نیجریه راه‌اندازی کرد

Airtel Africa، ارائه دهنده پیشرو خدمات مخابراتی با حضور در 14 کشور در سراسر آفریقا، بانک خدمات پرداخت پول هوشمند (SmaerCash) را راه‌اندازی کرد تا خدمات مالی ایمن و قابل‌اعتماد را در سراسر نیجریه ارائه دهد.

Finextra

 

بانک‌ها نمی‌توانند از چشم‌انداز تاریک اقتصادی فرار کنند

در جلسه‌ای مشترک، جروم هیدن پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا، کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، و اندرو بیلی، رئیس بانک مرکزی انگلیس، نسبت به عواقب شوک ژئوپلیتیک جنگ روسیه و اوکراین هشدار دادند.

FT

 

بانک مرکزی اروپا سعی دارد درآمدهای بادآورده چند میلیارد یورویی بانک‌ها از افزایش نرخ بهره را مسدود کند

بانک مرکزی اروپا به دنبال راه‌هایی است تا درآمد چند میلیارد یورویی بانک‌های اروپایی را از سود اضافی حاصل از طرح وام فوق‌العاده ارزان در دوران همه‌گیری کرونا را پس از افزایش نرخ سود بهره در اواخر این ماه مسدود کند.

FT

 

مترجم: فرزانه اسکندریان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

72  ⁄  12  =