تازه‌ترین اخبار امور مالی و بانکداری جهان / شرکت ویزا اولین کارت های رمزنگاری آمریکای لاتین را راه اندازی می کند

سرخط اخبار امروز 1401.03.31 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

ویزا اولین کارت های رمزنگاری آمریکای لاتین را از طریق شرکت های شریک در برزیل و آرژانتین عرضه کرده است. همچنین بانک هندی DBSاعلام کرد که 9.9 درصد از سهام Svakarma Finance را خریداری کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار امور مالی و بانکداری امروز 1401.03.31 در جهان را در این گزارش بخوانید.

 

بانک DBS هند 9.9 درصد از سهام NBFC Svakarma را تصاحب کرد

به گزارش لایو مینت، بانک DBS هند یک نهاد مالی غیربانکی است که بانک DBS آن را برای ارائه راه حل های مالی به شرکت های خرد از طریق ترکیبی از اعطای وام مستقیم و اعطای وام مشترک خریداری کرده است.

 

مدیران اجرایی RIL به دلیل انتشار اخبار مربوط به معامله فیس بوک جریمه شد

به گزارش لایو مینت، این دو مدیر به نام های کی ستورمن و ساویتری پارخ به دلیل نقض مقررات ممنوعیت تجارت داخلی (PIT) مشمول جریمه شدند.

 

Stripe از زیرساخت های جهانی خود برای نقل و انتقالات بانکی رونمایی کرد

به گزارش فاین اکسترا، زیرساخت Stripe که در اوایل سال جاری در ژاپن راه اندازی شد، وعده داده که اصطکاک نقل و انتقالات بانکی را از بین ببرد تا بدین شکل صدها ساعت برای کسب و کارها در تأیید نقل و انتقالات، تطبیق و حسابداری به اضافه بازپرداخت هایشان صرفه جویی شود.

آنها وعده داده اند که این زیرساخت به زودی در کشورهای دیگر مثل ایالات متحده آمریکا هم قابل دسترس باشد.

 

شرکت ویزا کارت های بیت کوین کش بک را در برزیل و آرژانتین راه اندازی می کند

به گزارش فاین اکسترا، ویزا با همکاری استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های فین‌تک در منطقه آمریکای جنوبی، کارت‌هایی صادر می‌کند که به کاربران این امکان را می‌دهد با هر پرداختی که انجام می‌دهند، بیت‌کوین دریافت کنند.

در سال 2021، ویزا با همکاری صرافی ارز دیجیتال آرژانتینی به نام Lemon Cash ، کارت‌های ویزایی را صادر کرد که برای هر تراکنش 2درصد بیت‌کوین بازگشت نقدی ارائه می‌دهد.

ویزا همچنین قرار است کارت‌های پیش‌پرداخت Lemon Cash را از طریق توافق با پلتفرم معاملات ارز دیجیتال Satoshi Tango و کارت‌های Crypto.com در آرژانتین راه‌اندازی کند.

 

بانک SEB در پلتفرم Asset-as-a-Service سرمایه گذاری می کند

Leneo یک شرکت دانمارکی فعال در عرصه فناوری و متخصص در حوزه Asset-as-a-Service است که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا به سمت مدل‌های کسب‌وکار در اقتصادی دایره‌ای حرکت کنند.

شرایط و چگونگی انجام این معامله هنوز اعلام نشده است.

شرکت دانمارکی پلتفرمی را توسعه می دهد که به شرکت های تولیدی کمک می کند تا به جای فروش ماشین آلات، تجهیزات یا سایر محصولات خود، آن ها را در بخش خدمات به کار گیرند.

در واقع آنها به جای فروش محصول از بابت ارائه خدمات هزینه دریافت می کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

71  −    =  67