دومین روز از رویداد «EBAday 2022» در حال برگزاری

سرخط اخبار امروز 1401.03.11 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

رویداد دوروزه مشترک «Euro Banking Association» و «Finextra Research» حول محور فناوری و زیرساخت‌ها در تراکنش‌های بانکی و پرداخت‌ها در وین، اتریش، در حال برگزاری است. یک نظرسنجی نشان داد که 71 درصد از مدیران، هیئت مدیره، مدیران ارشد اجرایی، و روسای پرداخت و فناوری از بانک‌های برجسته اروپا و همچنین فین‌تک‌های منتخب در این کنفرانس معتقد هستند آینده حوزه پرداخت تحولات چشمگیری را در خود دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار امور مالی امروز 1401.03.11 در جهان را در این گزارش بخوانید.

همکاری «Visa» و «Fundbox»

شرکت «Visa»، پیشرو در پرداخت‌های دیجیتال در جهان، اعلام کرد که با شرکت «Fundbox»، پلتفرم سرمایه در گردش تعبیه‌شده برای کسب‌وکارهای کوچک، در راستای توسعه پلتفرم «Fundbox» با قدرت پرداخت‌های دیجیتال، همکاری می‌کند.

شرکت رگ‌تک «Tintra» در حال توسعه استراتژی مجوز بانکداری در چهار قاره جهان

شرکت رگ‌تک «Titra PLC» در آخرین اطلاعیه خود از برنامه‌هایی برای تضمین مجوزهای بانکی در چهار قاره پرده‌برداری کرده است تا بتواند با بالاترین استانداردهای نظارتی عمل کرده و بازار مالی جهانی را متحول کند. شرکت رگ‌تک «Titra PLC» که در حال توسعه زیرساخت‌های پیشرفته رگ‌تک است، قصد دارد با تمرکز بر ایجاد یک پلتفرم بانکی فراگیر، دسترسی به بازار جهانی را در اروپا، ایالات متحده، آفریقا، آمریکای لاتین و آسیا فراهم کند.

دومین روز از رویداد «EBAday 2022» در حال برگزاری

رویداد مشترک «Euro Banking Association» و «Finextra Research» برای هفدهمین سال در وین، اتریش، در حال برگزاری است. تعداد زیادی از مدیران، هیئت مدیره، مدیران ارشد اجرایی، و روسای پرداخت و فناوری از بانک‌های برجسته اروپا و همچنین فین‌تک‌های منتخب در این کنفرانس شرکت دارند.

شرکت خدمات پرداخت اروپایی «Worldline» نمایشگاه مجازی را در دنیای متاورس راه‌اندازی کرد

شرکت فرانسوی «Worldline» قصد دارد با راه‌اندازی نمایشگاهی مجازی در دنیای متاورس شکاف بین دنیای مجازی و دنیای واقعی را برای شرکت‌های تجارت الکترونیک از میان بردارد و فرصت‌های جدیدی برای بهره‌مندی از پتانسیل باورنکردنی متاورس را در اختیار بازرگانان خود قرار دهد. یکی از ویژگی های نمایشگاه مجازی، اتصال یکپارچه بین مکان‌های خرده‌فروشی آنلاین و پلتفرم‌های پرداخت ارائه شده توسط «Worldline» است. بازدیدکنندگان مرتباً «تاجر(های) برتر هر ماه» را با اتصال آسان به پلتفرم‌های پرداخت پیدا می‌کنند. آنها همچنین می‌توانند در دنیای مجازی با یکدیگر تعامل داشته باشند یا از موسسات خیریه حمایت کنند.

بانک «السلام» بحرین آکادمی مطالعات امور مالی را افتتاح کرد

بانک «السلام» بحرین با راه‌اندازی این آکادمی قصد دارد بستری مهیا کند تا موضوعاتی از قبیل بانکداری، تجزیه و تحلیل ریسک در کشور، بازارهای سرمایه اسلامی، صکوک و سایر محصولات، امنیت سایبری در بخش مالی، مبارزه با پولشویی و انطباق با قوانین و مقررات، جرایم مالی و پیشگیری از کلاهبرداری، آشنایی کارمندان با جنبه های کلیدی تامین مالی اسلامی و همچنین تحریم‌ها و مقررات حسابرسی موسسات مالی اسلامی در قالب دروس آکادمیک ارائه شوند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  27