از همکاری سوئیفت و کاپژمینای تا ادغام شورای جهانی بلاک چین و سازمان امور مالی دیجیتال

سرخط مهم‌ترین اخبار امور مالی در جهان امروز 1401/03/05 را بخوانید

شبکه پیام‌رسانی بین بانکی سوئیفت از همکاری خود با کاپژمینای جهت اتصال پرداخت‌های بین‌مرزی به هم خبر داد. همچنین شورای تجارت جهانی بلاک چین با اتحادیه صنعت رمزنگاری، موسوم به امور مالی دیجیتال جهانی (GDF)، ادغام شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می توانید سرخط مهم‌ترین اخبار امور مالی در جهان اعم از سرمایه گذاری، فین تک، فناوری و کسب و کار را در این خبر بخوانید.

ادغام شورای تجارت جهانی بلاک چین و سازمان امور مالی دیجیتال جهانی

شورای تجارت جهانی بلاک چین (GBBC)، انجمن پیشرو در زیست‌بوم فناوری بلاک چین، با دیگر انجمن پیشرو در زمینه استانداردسازی پذیرش ارزهای دیجیتال و دارایی های دیجیتال، اتحادیه صنعت رمزنگاری، موسوم به امور مالی دیجیتال جهانی (GDF)، ادغام شد.

این سازمان نزدیک به 500 عضو سازمانی و 178 سفیر خواهد داشت که در 95 حوزه قضایی و رشته فعالیت خواهند کرد.

سازمان امور مالی دیجیتال جهانی (GDF) نیز به (GBBC) تغییر نام خواهد داد، و عمدتاً در اروپا، خاورمیانه، آفریقا، آسیا و اقیانوسیه فعال خواد بود.

پلتفرم بانکداری «Synapse» پول نقد جهانی راه‌اندازی می‌کند

شرکت «Synapse»، پلتفرم جهانی بانکداری به عنوان خدمات که دسترسی به محصولات مالی را تسهیل می‌کند، اخیراً پول نقد جهانی را برای شرکت‌های بین‌المللی فین‌تک و مشتریانشان معرفی کرد، که به شهروندان بیش از 35 کشور امکان سرمایه‌گذاری را می‌دهد.

ارزش 48.46 میلیارد دلاری بازار جهانی پردازش زبان طبیعی تا سال 2027

انتظار می‌رود حجم بازار جهانی پردازش زبان طبیعی (NLP) از 10.34 میلیارد دلار در سال 2019 به 48.46 میلیارد دلار تا سال 2027 با نرخ رشد مرکب سالانه 21.3 درصد افزایش یابد.

این در حالی است که آمریکای شمالی بیشترین سهم بازار را در اختیار دارد.

همکاری سوئیفت و کاپژمینای در توسعه شبکه‌های پرداخت

شبکه پیام‌رسانی بین بانکی سوئیفت با کاپژمینای همکاری می‌کند تا شبکه‌های داخلی در حال ظهور ارزهای دیجیتال بانک‌های مرکزی در سرتاسر جهان با زیرساخت‌های پرداخت موجود در راستای پرداخت‌های بین‌مرزی به هم متصل شوند.

همکاری «Visa» و «Prove» در حوزه سرویس «BNPL»

شرکت «Prove Identity»، پیشرو در حوزه هویت دیجیتالی، اخیراً اعلام کرد که به برنامه «Visa Ready for BNPL» پیوسته است.

شرکت «Prove» افتتاح حساب و ثبت نام را برای مشتریان «Visa» ساده می‌کند و در عین حال تجربه کاربری یکپارچه‌ای را از طریق راه‌حل داخلی «Prove Pre-Fill» ارائه می‌دهد.

 

در حال بروزرسانی…

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  1  =