نگاه خوش‌بین سرمایه‌گذاران حوزه رمزارزها/ نصب روزانه بیش از ۲۰ دستگاه ATM بیت‌کوین در ماه گذشته میلادی

با وجود اینکه دارایی‌های دیجیتال از دوران اوج خود دور شده‌اند، اما تامین‌کنندگان و سرمایه‌گذاران همچنان نسبت به چشم‌انداز بلندمدت این فضا خوش‌بین هستند، بطوریکه تنها در ماه مارس روزانه 22 دستگاه ATM بیت‌کوین نصب شده و این در حالی است که تعداد ATMهای بیت‌کوین نصب‌شده در طول زمان همچنان در حال افزایش است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، با فراگیرتر شدن پذیرش ارزهای دیجیتال، فعالان این صنعت در حال ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تسهیل تغییرات لازم، مانند نصب دستگاه‌های خودپرداز بیت‌کوین، هستند.

بر اساس گزارش وبسایت «Finbold»، در مارس 2022، به طور کلی 686 دستگاه خودپرداز بیت‌کوین در سراسر جهان نصب شد. و به این ترتیب، تعداد دستگاه‌های خودپرداز بیت‌کوین از 36.023 در ابتدای ماه مارس به 36.709 دستگاه تا اوایل ماه آوریل رسید.

این روند نشان می دهد که تنها در ماه مارس روزانه 22 دستگاه خودپرداز بیت‌کوین نصب شده است. و این در حالی است که تعداد دستگاه‌های خودپرداز بیت‌کوین نصب‌شده در طول زمان همچنان در حال افزایش است.

نمودار خودپرداز بیت کوین

بر اساس آمار ارائه شده توسط «Coin ATM Radar»، تعداد کل دستگاه های خودپرداز ارزهای دیجیتالی در سراسر جهان تا تاریخ 11 آوریل، به 36.733 رسیده است.

البته نباید فراموش کرد که CoinAtmRadar همه دستگاه‌های خودپرداز بیت‌کوین را ردیابی نمی‌کند، و ممکن است تعداد واقعی دستگاه‌های نصب‌شده بسیار بیشتر باشد.

به هر حال، افزایش تعداد نصب دستگاه‌های خودپرداز بیت‌کوین نشان می‌دهد که با افزایش محبوبیت و پذیرش ارزهای دیجیتال در سراسر جهان، این ماشین‌ها چقدر اهمیت پیدا می‌کنند.

در این میان، ایالات متحده کشوری است که بیشترین نصب دستگاه‌های خودپرداز بیت‌کوین را داشته است.

در سال 2021 نیز تقریباً 20.000 دستگاه خودپرداز بیت کوین جدید در سراسر دنیا نصب شد، یعنی بیش از 50 دستگاه در روز.

با وجود اینکه دارایی‌های دیجیتال از دوران اوج خود دور شده‌اند، اما تامین‌کنندگان و سرمایه‌گذاران همچنان نسبت به چشم‌انداز بلندمدت این فضا خوش‌بین هستند.

مترجم: فرزانه اسکندریان

منبع: Finance in Bold

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

96  −    =  95