توئیتر قابلیت ویرایش توئیت‌‌ها را بالاخره اضافه می کند

قابلیت جدید توئیتر به کاربران اجازه می‌دهد توئیت‌های خود را پس از پست کردن ویرایش کنند.

 

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به تازگی توئیتر تایید کرده که دکمه ویرایش توئیت‌ها به این شبکه اجتماعی اضافه می‌شود. قابلیت جدید به کاربران امکان می‌دهد تا در صورت وجود غلط املایی در توئیت آن را ویرایش کنند.

به گزارش سایت انگجت؛ جی سالیوان، رئیس محصولات مصرفی توئیتر، گفت که دکمه ویرایش سال‌هاست که بیشترین درخواست کاربران این شبکه اجتماعی است. او گفت که این شرکت قبل از راه اندازی این ویژگی  به دنبال جلوگیری از  سوء استفاده احتمالی بود.

بر اساس گزارش‌ها، مدیران اجرایی این شبکه اجتماعی مدت‌ها است که به اضافه کردن این قابلیت می‌اندیشیدند. اما نگران بودند تا خصوصیت جدید  توانایی توئیتر را به عنوان یک رکورد عمومی از بین ببرد. در سال ۲۰۲۰، جک دورسی، یکی از بنیانگذاران توئیتر، گفت که احتمالا قابلیت ویرایش توئیت‌ها هرگز به توئیتر اضافه نمی‌شود.

در حال حاضر  توسعه دهنگان شبکه اجتماعی توئیتر به دنبال راهی برای راه اندازی قابلیت دکمه Edit هستند. به همین علت با دقت  این ویژگی را بررسی کرده و در هنگام به روز رسانی‌ها آن را به توئیتر اضافه می‌کنند و در دسترس کاربران قرار می‌دهند. گزارش‌ها حاکی از آن است که این قابلیت در ابتدا پولی خواهد بود و کاربران برای استفاده از آن باید مبلغ ۲.۹۹ دلاری در ماه به توئیتر پرداخت کنند. البته پیش بینی‌ می‌شود این ویزگی پس از مدتی به طور رایگان در دسترس کاربران قرار گیرد.

قابلیت ویرایش توئیت‌‌ها

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  1