با استارت اپ های مدیریت مالی، حسابدار شخصی خود باشید

اپلیکیشن مدیریت مالی ابزاری ساده برای مدیریت منابع مالی فرد است، که به او اجازه می‌دهد انواع هزینه‌ها، درآمدها، حساب‌ها و پرداخت‌های خود را سر و سامان و مورد ثبت و بررسی قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در گذشته، مدیریت مالی شخصی و زیر نظرگرفتن حساب دخل‌وخرج‌ها به این سادگی‌ها امکان‌پذیر نبود و گاهی اوضاع از کنترل خارج می‌شد. بنابراین افراد گاهی مجبور به کمک‌گرفتن از دیگران می‌شدند تا ولخرجی نکنند و بتوانند بر اوضاع تسلط داشته باشند.

در سال‌های اخیر و با معرفی برنامه‌های حسابداری و مدیریت مالی شخصی بر روی سیستم عامل‌های اندروید و IOS، دیگر کنترل حساب درآمدها و هزینه‌ها، بودجه‌بندی، برنامه‌ریزی مالی و تعیین اهداف مالی پیچیدگی چندانی ندارد و با چندبار لمس‌کردن ساده صفحه موبایل هوشمند، می‌توان کارهای بسیاری را پیش برد و البته در بلندمدت، پس‌انداز بیشتری می‌توان داشت.

اپلیکیشن‌های مدیریت مالی ابزارهای الکترونیکی شخصی هستند که به کاربران در حسابداری و مدیریت مالی کمک می‌کنند. این اپلیکیشن‌ها در نقش یک حسابدار شخصی به کاربران اجازه می‌دهند انواع هزینه‌های مختلف خود را ثبت و حسابداری کنند.

در ادامه مطلب حاضر، با چند اپلیکیشن مدیریت مالی شخصی مخصوص موبایل‌های هوشمند آشنا خواهید شد.

اپلیکیشن نیوُ

اپلیکیشن نیو

نیو یک اپلیکیشن حسابداری شخصی است که می‌توان آن را یکی از بهترین و ساده‌ترین برنامه‌های مدیریت شخصی مالی دانست. برنامه‌ای که با ارائه امکانات کاربردی به کاربر می‌تواند در مدیریت روزانه مخارج و امور مالی به آن‌ها کمک کند.

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان به‌راحتی هزینه‌ها را در آن بررسی و برنامه‌ریزی کرد. به عنوان مثال بر روند پس‌انداز‌ها نظارت داشت، بودجه را مدیریت کرد و با یادآور‌های هوشمند از میزان طلب‌ها و بدهی‌ها آگاه شد.

نیو به سرویس پیامک‌های بانکی متصل است و باعث می‌شود که به کاربر در ثبت مخارج روزانه کمک زیادی کند. این کار باعث می‌شود پس از دریافت پیامک تراکنش از بانک، اپلیکیشن نیو به صورت خودکار آن را در برنامه و در لیست تراکنش‌ها ثبت کند.

همچنین، در این اپلیکیشن علاوه بر حساب‌های شخصی، می‌توان برخی از مخارج و حساب‌های غیرشخصی و بزرگتر را نیز از طریق این برنامه مدیریت کرد.

اپلیکیشن فانوس

اپلیکیشن فانوس

در بخش دارایی‌های در اپلیکیشن فانوس، می‌توان دارایی‌ها را از قبیل حساب بانکی، پول، طلا و… را وارد کرد و از آنها مطلع ماند. در این برنامه امکان مانیتور کردن تغییرات دارایی‌ها در‌مقایسه‌ با ماه گذشته هم وجود دارد. اما به نظر می‌رسد پروسه وارد کردن تراکنش‌های روزانه در این اپلیکیشن طبق بررسی‌ها، به راحتی اپلیکیشن نیو نیست و ظاهرا تا حدودی برای کاربر زمان‌بر است.

در اپلیکیشن فانوس قسمتی به نام بودجه وجود دارد که به کاربر کمک می‌کند با اختصاص یک میزان پول در ماه، هزینه‌های خود را در آن دسته مدیریت کند و با این روش، از هزینه‌ کردن اضافی روی آن جلوگیری کرد.

مدیریت مالی هلو

اپلیکیشن هلو

اپلیکیشن مدیریت مالی هلو یکی از معروف‌ترین برنامه‌ها در حوزه حسابداری است. شرکت سازنده هلو در حقیقت در راستای برنامه‌نویسی و عرضه نرم‌افزارهای حسابداری فعالیت می‌کند.

از قابلیت‌های اپلیکیشن حسابداری شخصی هلو می‌توان به مدیریت چک‌های پرداختنی، امکان ثبت درآمدها و هزینه‌ها، گزارش گیری از هزینه‌ها و درآمدها و همچنین یادآوری سررسید چک‌ها اشاره کرد.

کیف پول محک

کیف پول محک

کیف پول محک هم یک اپلیکیشن مدیریت مالی شخصی است که به کاربر امکان ثبت هزینه‌ها و درآمدها، ثبت قرض‌ها و بدهی‌ها به همراه موعد آن‌ها، ثبت چک‌ها و تنظیم یادآور برای موعد سررسید، ثبت اطلاعات حساب‌های بانکی با جزئیات کامل، مشاهده گزارش‌های تراکنش مالی به صورت ماهیانه و تفکیک‌ را شده می‌دهد.

این اپلیکیشن امکان تعریف حساب بانکی با جزییات کامل را به کاربر می‌دهد و همچنین می‌توان مبالغ را با استفاده از ماشین حسابی که درون برنامه تعبیه شده وارد کرد.

سخن پایانی

استارتاپ‌های بسیاری در این حوزه فعالیت می‌کنند و همه اپلیکیشن‌های حوزه مالی معمولا امکانات مشابهی برای مدیریت دارند. اپلیکیشن مدیریت مالی ابزاری ساده برای مدیریت منابع مالی فرد است، که به او اجازه می‌دهد انواع هزینه‌ها، درآمدها، حساب‌ها و پرداخت‌های خود را سر و سامان و مورد ثبت و بررسی قرار دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

81  +    =  85