پیش بینی قیمت سکه امروز ۴ اسفند ؛احتمال ورود سکه به کانال ۱۲ میلیون

برخی از معامله گران بازار سکه معتقدند که افزایش قیمت دلار در بازار شبانه می تواند قیمت سکه را امروز تحت تاثیر بگذرد و زمینه ساز صعود سکه به کانال 12 میلیون تومان شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، قیمت سکه روز گذشته همزمان با افزایش قیمت دلار بر مدار صعود قرار گرفت. قیمت این فلز گران بهای داخلی دیروز 130 هزار تومان بالا رفت و توانست پشت کانال 12 میلیون تومان قرار بگیرد. قیمت سکه دیروز با 11 میلیون و 950 هزار تومان بسته شد.

پیام شبانه دلار به بازار سکه

قیمت اونس طلا روز گذشته به پایین مرز 1900 دلار نزول کرد اما شب گذشته توانست بار دیگر بالای مرز 1900 دلار قرار بگیرد. از طرفی هم قیمت دلار در معاملات پشت خطی دیشب افزایش را تجربه کرد. تا سیگنال های مهمی به قیمت سکه باشد.

از سوی دیگر بازار سکه این روزها در سایه  توافق هسته ای و تنش های بین اوکراین و روسیه حرکت می کند.

برخی از معامله گران بازار سکه معتقدند که این افزایش قیمت ها در بازار شبانه می تواند قیمت سکه را امروز تحت تاثیر بگذارد و زمینه ساز صعود سکه به کانال 12 میلیون تومان شود.

عده ای دیگر از سکه بازان می گویند اگر سناریو روز گذشته در بازار امروز تکرار شود و دلار نتواند بالای 26 هزار و 500 تومان تثبیت شود احتمالا سکه در بازار امروز  رشد زیادی نخواهد کرد.

اما در معاملات پشت خطی شب گذشته  معامله گران قیمت سکه را برای امروز 4 اسفند 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟

پیشروی قیمت سکه در معاملات پشت خط

قیمت سکه در  معاملات پشت خطی دیشب با 11 میلیون و 920 هزار تومان معامله شد؛ این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی  دوشنبه شب 110 هزار  تومان پیشروی را نشان می دهد .قیمت سکه در معاملات پشت خطی  دوشنبه شب بر روی 11 میلیون و 810 هزار تومان قرار داشت

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×  1  =