شاپرک در ۲۴ عنوان شغلی استخدام می کند/ حضور فعالانه در نمایشگاه کار شریف

شرکت شاپرک در جهت تکمیل و تقویت نیروی انسانی و سرمایه‌های اصلی خود در 24 بخش مختلف اقدام به جذب و استخدام خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط‌ عمومی شاپرک، این شرکت در نمایشگاه کار دانشگاه شریف که ابتدای اسفندماه 1400 برگزار خواهد شد، فعالانه حضور دارد.

شاپرک در جهت تکمیل و تقویت نیروی انسانی و سرمایه‌های اصلی خود در 24 بخش مختلف اقدام به جذب و استخدام خواهد کرد.

علاقه‌مندان و کارجویان می‌توانند با مراجعه به غرفه شرکت شاپرک در نمایشگاه کار دانشگاه شریف و یا وب‌سایت شرکت به معرفی خود و ارسال رزومه اقدام کنند.

از جمله مشاغل مورد نیاز می‌توان به جذب کارشناس در حوزه‌های چون امنیت، پایگاه داده، شبکه‌های کامپیوتری، هوش مصنوعی و طراحی الگوریتم اشاره کرد.

همچنین برنامه‌نویس جاوا، پایتون، برنامک‌های موبایلی و آشنا به شبکه‌های پرداخت بین‌المللی مانند VISA وMaster و سیستم‌های احراز هویت و بلاکچین از دیگر مهارت‌های مورد نیاز است.

کارشناس آشنا به مباحث مبارزه با پولشویی، حسابرسی، کنترل کیفیت و تست نرم افزار، مانیتورینگ و نوآوری و توسعه نیز از دیگر مشاغلی هستند که شرکت شاپرک به جذب در آنها اقدام خواهد کرد.

نمایشگاه کار دانشگاه شریف در روزهای اول تا سوم اسفند ماه در محل این دانشگاه و از ساعت 9 الی 17 برگزار خواهد شد.

شرکت شاپرک در روزهای دوم و سوم این نمایشگاه در قالب چهار کارگاه و نشست مختلف به معرفی مشاغل و نحوه فعالیت در این شرکت می‌پردازد.

کارجویان می‌توانند علاوه بر حضور در غرفه شاپرک و شرکت در نشست‌های جانبی نمایشگاه، برای دریافت لیست کامل مشاغل مورد نیاز و نیز ثبت نام و ارسال رزومه به لینک زیر مراجعه کنند.

لینک ازسال رزومه در نمایشگاه کار شریف

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  18