لحظات ماندگار کریم باقری در پرسپولیس بصورت توکن NFT عرضه می شود

کریم باقری روز گذشته با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، اعلام کرد که قصد دارد یک مجموعه NFT با محتوایی مرتبط با لحظات ماندگار حضور خود در پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران منتشر کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، کریم باقری، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، قصد دارد یک مجموعه توکن غیرمثلی (NFT) عرضه کند. توکن‌های این مجموع حاوی لحظارت ماندگار مربوط به دوران حرفه‌ای او در تیم ملی و باشگاه پرسپولیس است.

باقری در اینستاگرام خود نوشته است:

آنچه از دیرباز باعث خلق لحظات ماندگار دوران حرفه‌ای من در باشگاه پرسپولیس و تیم ملی گشته حضور طرفداران و هواداران وفادار و پرشوری است که همواره در این مسیر حضور داشته و من را همراهی کرده‌اند. با ظهور و پیشرفت فناوری‌های نوین در دنیا بخصوص در حوزه بلاک چین و توکن‌های غیرمثلی (NFT)، تصمیم گرفتیم تا برای اولین بار در ایران در حوزه ورزش، مالکیت معنوی این لحظات ماندگار و تاریخی را در قالب مجموعه‌ای با ارزش در دنیای دیجیتال به ثبت رسانده و با هواداران به اشتراک بگذاریم.

باقری در قسمتی از پیام خود گفته که قرار است بخشی از عواید فروش این مجموعه صرف امور خیریه شود.

تا به این لحظه، جزئیات مربوط به نحوه فروش و بازاری که قرار است این مجموعه در آن عرضه شود، منتشر نشده است، اما در میان هشتگ‌های زیر پست معرفی این مجموعه، نام بازارهای اوپن‌سی (Opensea) و فاندیشن (Foundation) به چشم می‌خورد.

کریم باقری

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

73  +    =  75