اعلام جزئیات نحوه قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی

ایبنا – در انتخاب برندگان جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی، علاوه بر نقش مهم و موثر میزان امتیاز، شانس و اقبال سپرده گذاران نیز دخیل است لذا هر حساب قرض الحسنه پس انداز با هر میزان موجودی که واجد شرایط شرکت در قرعه کشی باشد، بدون محدودیت می تواند از جوایز ممتاز نیز برخوردار گردد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک صاحبان حساب های قرض الحسنه پس انداز به قصد مشارکت در امور عام المنفعه و برخورداری از اجر معنوی در این راه قدم می گذارند و جوایز بانک به آنها در حکم هدیه و به قصد تجلیل و تقدیر از حسن نظرشان است.
بر اساس این گزارش نوع ترکیب کمی و کیفی جوایز نقدی و غیرنقدی بانک ملی حاصل نظرات و پیشنهادهای ارائه شده مشتریان است که پس از طرح این نظرات در کمیته قرعه کشی بانک، نوع جوایز توسط مدیریت بانک به تصویب می رسد و قرعه کشی با حضور هیأت نظارت( متشکل از نمایندگان دادستانی کل کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی) انجام می پذیرد. همچنین این هیأت بر تمامی مراحل قرعه کشی از ابتدا تا انتها نظارت مستقیم دارد.
در عین حال دو عامل میزان موجودی و مدت زمان سپرده گذاری در تعیین امتیاز صاحبان حساب ها و در نتیجه برنده شدن دخیل هستند به عبارتی امتیاز فردی که 100 هزار ریال پس انداز برای یک دوره شش ماهه نزد این بانک داشته باشد، با امتیاز شخصی که 200هزار ریال سپرده قرض الحسنه پس انداز برای یک دوره سه ماهه دارد، برابر است و لذا احتمال برنده شدن این افراد با هم یکسان است.
گفتنی است سی امین مرحله قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی روز شنبه30 خرداد برگزار شد که اسامی برندگان جوایز ممتاز آن بزودی از طریق سایت این بانک به آدرس www.bmi.ir اعلام می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  5  =  3