اسامی برندگان جوایز ۲۵۰ میلیون ریالی بانک ملت اعلام شد

ایبنا – اسامی برندگان جوایز 250 میلیون ریالی جشنواره بزرگ حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت روی سایت این بانک قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک ملت ، اسامی برندگان جوایز 250 میلیون ریالی جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز پس از تایید نهایی هیات نظارت بر قرعه کشی بانک ها و طی مراحل لازم ، از طریق سایت بانک ملت به نشانی www.bankmellat.ir اعلام شد.


شرکت کنندگان در جشنواره قرض الحسنه بانک ملت می توانند با مراجعه به سایت این بانک ، ورود به بخش برندگان جشنواره ملت و واردکردن مشخصات ، از وضعیت برنده شدن خود مطلع شوند.
بر اساس این گزارش ، اسامی برندگان جوایز دیگر جشنواره بانک ملت نیز تا پایان هفته جاری از طریق این سایت اطلاع رسانی خواهد شد.
این گزارش حاکی است ، در این دوره از جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت ، یکهزار و 200 جایزه نقدی 250 میلیون ریالی ، یکهزار و 200 جایزه نقدی 20 میلیون ریالی ، یکهزار و 200 کمک هزینه خرید صنایع دستی هر یک به مبلغ یک میلیون ریال و میلیون ها ریال جوایز نقدی دیگر جمعا به مبلغ 385 میلیارد ریال به قید قرعه به سپرده گذاران تعلق گرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  2  =