افزایش مبلغ وام مسکن مهر در دستور کار شورای عالی مسکن

ایبنا – مدیر کل تعاون استان تهران از افزایش احتمالی مبلغ وام مسکن مهر خبر داد و اعلام کرد این موضوع در دستور کار شورای عالی مسکن است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک محمود حیدری در گفتگو با مهر در خصوص امکان افزایش مبلغ وام 140 میلیون ریالی توسط دولت به تعاونی های مسکن مهر، گفت: شورای عالی مسکن افزایش مبلغ تسهیلات مسکن مهر را بررسی می کند.

وی اظهار داشت: تاکنون 1 میلیون و 40 هزار نفر متقاضی ثبت نام شده در استان تهران در قالب تعاونی‌های مسکن کارگری، کارمندی و مسکن مهر آزاد استان تهران سازماندهی شده‌اند و 318 هزار نفر نیز در سطح کل استان تهران به سازمان مسکن و شهرسازی معرفی شده‌اند.

مدیر کل تعاون استان تهران ادامه داد: در بررسی های به عمل آمده تاکنون حدود 277 هزار متقاضی مسکن مهر واجد شرایط شناخته شدند که برای دریافت زمین‌ از سوی سازمان مسکن و شهرسازی به دو شهر جدید پرند و هشتگرد معرفی شده اند.

حیدری بیان داشت: در کنار وجود شرایط 4 گانه برای افرادی که می توانند از تسهیلات مسکن مهر برخوردار شوند، زنان سرپرست خانوار دارای سن بالاتر از 35 سال و نخبگان علمی و معلولان بالای 20 سال تحت پوشش سازمان بهزیستی نیز می توانند از تسهیلات مسکن مهر برخوردار شوند.

حیدری در مورد قیمت تمام شده واحدهای مسکونی گفت: متقاضیان صرف نظر از وام‌ 15 میلیون تومانی دولت که  به آنان پرداخت می شود، باید به تناسب ساخت و ساز و میانگین متراژ واحدها، آورده‌ خود را بپردازند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر متقاضی توانایی پرداخت هزینه واحد 75 متری را نداشته باشد می‌تواند واحدهای 35 تا 75 متری انتخاب کنند و در این خصوص تعاونی های مسکن باید با آنها همکاری داشته باشند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  1