سایپا:عرضه مینیاتور از نیمه پاییز

ایبنا – مینیاتور ظرف موعد مقرر به مشتریان عرضه خواهد شد. کار ساخت کارخانه کاشان جلوتر از برنامه است و سعی می‌کنیم اولین سری از این محصولات را نیمه پاییز امسال عرضه کنیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک فرزاد نشان ـ مدیر فروش و بازاریابی شرکت سایپا ـ در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر تمامی روش‌های فروش تعهدی و نقدی برای همه محصولاتمان به جز ریو باز است. فروش نقدی ریو نیز پس از تعطیلات تابستانی شرکت سایپا باز خواهد شد.

وی درباره دلیل قطع بودن فروش نقدی ریو، گفت: به دلیل تعهدات زیادی که در مورد این خودرو به وجود آمده، فروش فوری آن را متوقف کردیم تا از عهده تعهدات‌مان برآییم.

او درباره کم شدن اختلاف قیمت بازار و کارخانه پراید، گفت: قیمت کارخانه‌یی مدل‌ صبای دوگانه‌سوز غیر متالیک هشت میلیون و 349 هزار تومان است، در حالی که قیمت بازار آن 8.5 میلیون تومان است. قیمت مدل صبای بنزینی نیز هفت میلیون و 529 هزار تومان است، در حالی که قیمت بازار آن 200 تا 250 هزار تومان بالاتر است. در مورد محصولات ریو و زانتیا نیز باید گفت که هنوز قیمت آن‌ها در بازار بالاتر از قیمت کارخانه است.

نشان همچنین درباره این‌که آیا پروژه‌ زانتیای فیس لیفت متوقف شده است؟ گفت: به دلیل این‌که زانتیای معمولی متقاضی بالایی دارد، فرصتی به زانتیای فیس‌لیفت ندادیم و این خودرو بیشتر از دو سال دیگرمهمان سایپا نخواهد بود؛ بنابراین دیگر برنامه‌ای برای عرضه زانتیای فیس‌لیفت نداریم، چرا که می‌ترسیم بازار زانتیای معمولی را دچار افزایش قیمت ‌کند. البته تاکنون حدود 400 دستگاه از این زانتیای تغییر چهره یافته به بازار عرضه کرده‌ایم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ⁄  2  =