ایران خودرو رکورد فروش را شکست

ایبنا – معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: شش ماه اول سال‌ جاری توانست رکورد فروش را نسبت به مدت مشابه سال قبل بشکند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک علی‌اصغر سرایی‌نیا صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: گروه صنعتی ایران خودرو در سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تبریز محصولات مختلف خود را با تسهیلات ویژه توسط نمایندگی‌های مجاز منتخب دفتر منطقه‌ای تبریز به فروش می‌رساند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی تبریز یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های خودرو در کشور است، بیان داشت: معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو در این نمایشگاه تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده است که از جمله آن می‌توان به فروش ویژه انواع محصولات ایران خودرو اشاره کرد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو ادامه داد: کارشناسان این معاونت نیز در این نمایشگاه مستقر بوده و پاسخگوی سئوالات مشتریان محترم در خصوص روش‌های مختلف فروش، تحویل خودرو و سایر سئوالات هستند.

سرایی‌نیا همچنین در خصوص تعهدات این شرکت به مشتریان گفت: ایران خودرو در حال حاضر به اکثر تعهدات خود در زمینه تحویل خودرو به مشتریان عمل کرده است.

وی تصریح کرد: تاکنون این شرکت به غیر از برخی خودروها از قبیل تندر 90، خودروهای با ترمز ای.‌بی.‌اس و برخی خودروهای دوگانه‌سوز به همه تعهدات خود عمل کرده است.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو عنوان داشت: کم‌تر از یک هزار دستگاه خودرو دوگانه‌سوز از تعهدات قبلی ایران خودرو باقی مانده است که در آینده نزدیک نیز تمام این خودروها تحویل مشتریان می‌شود.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با بیان اینکه این شرکت از ابتدای سال‌ جاری تاکنون بیش از 48 هزار دستگاه نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش فروش داشته است، تاکید کرد: ایران خودرو در شش ماه اول امسال توانست رکورد فروش را نسبت به مدت مشابه سال قبل بشکند.

سرایی‌نیا ابراز داشت: در این مدت، فروش خالص تجمعی ایران خودرو به 273 هزار دستگاه رسیده که نشان از افزایش 17درصدی دارد.

وی تصریح کرد: در آخرین روز شهریور ماه امسال، بیش از 3 هزار و 600 دستگاه توسط نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو به فروش رسید.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو به افزایش فروش خودرو در شهریور ماه سال‌ جاری اشاره و خاطرنشان کرد: در این ماه بیش از 71 هزار دستگاه انواع محصولات ایران خودرو در روش‌های متنوع فروش عرضه شد که نشان‌ دهنده رشد بیش از 50 درصدی در این ماه است.

سرایی‌نیا همچنین از افزایش میزان رضایت‌مندی مشتریان از روش‌های متنوع فروش این شرکت خبر داد و اذعان داشت: با توجه به ثبت‌نام‌های صورت گرفته همچنین خودروهای عرضه شده در شش ماه اول سال‌ جاری، پژو 405، پژو پارس، وانت باردو و پژو 206 به ترتیب از سوی مشتریان از استقبال خوبی برخودار بودند.

وی با تشکر از زحمات کارکنان واحدهای مختلف در خصوص دستیابی به اهداف شرکت گفت: تحویل به موقع خودرو از عوامل اصلی افزایش فروش و رضایت‌مندی مشتریان در امسال بود که با ارتقای واحدهای لجستیک و اجرای سیستم نوین مدیریتی در حوزه‌های فروش میسر شد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو اظهار داشت: سبک‌های متنوع فروش اعم از فوری، مدت‌دار، نقد و اقساط و فروش‌های منطقه‌ای در راستای خرید آسان خودرو بوده و در واقع سعی شده تا با یک سیستم برنده ـ برنده، برنامه فروش را به گونه‌ای تدوین کنیم تا ضمن افزایش سود‌آوری شرکت، رضایت مشتریان تامین شود.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، به نقش مهم اطلاع‌رسانی در بازاریابی اشاره کرد و بیان داشت: بدون شک اجرای برنامه تبلیغاتی و استفاده از رسانه‌ها سبب شد در حوزه‌های فروش، نقدینگی و سودآوری برخی خودروها، جایگاه محصولات ایران خودرو در بازار در شرایط مطلوبی قرار گیرد.

سرایی‌نیا در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید مدیریت ارشد شرکت در خصوص افزایش سهم بازار خودرو، امید می‌رود با ارائه برنامه‌های متنوع فروش، بتوانیم تا پایان سال سهم 49درصدی بازار خودرو کشور را کسب کنیم.
لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  2