تمرکز ۳۰درصد از حجم فعالیت لیزینگ های کشور در پارسیان

ایبنا – مدیر عامل بانک پارسیان ،در مراسم تقدیر از مشتریان خوش حساب شرکت لیزینگ پارسیان (سپاس)ضمن تقدیر از صفت پسندیده خوش حسابی گفت: این خصلت نیکو، زمینه استفاده بهینه و حداکثری از منابع در اختیار شرکت،رفع نیازهای تعداد بیشتری از هموطنان و در نهایت رشد و بالندگی روند اقتصاد کشور را فراهم می سازد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک علی سلیمانی شایسته در جمع مشتریان حاضر در مراسم از آنان به عنوان بانیان فرهنگی صحیح و ناشی از آگاهی و تعهد یاد کرد و گفت:ما فعالان بانک پارسیان از داشتن چنین مشتریانی برخود می بالیم و تلاش می کنیم هر روز گامی جدی تر در راستای پاسخ به خواست های شما عزیزان برداریم.
وی ضمن تشریح ماهیت فعالیت شرکتهای لیزینگ،ازسهل البیع کردن کالاهای تولیدی برای مشتریان، افزایش حجم تولید،ایجاد اشتغال مولد و در نهایت توسعه اقتصادی به عنوان ثمرات ارزنده عملکرد لیزینگ ها در کشور یاد کرد و گفت: مرور اجمالی بر کارنامه لیزینگ پارسیان نشانگر آن است که این شرکت اهداف ، نقش و جایگاه خود در اقتصاد کشور را دقیقا در همین راستا ترسیم کرده است.
وی با بیان اینکه قریب 30درصد از حجم فعالیت های شرکت های لیزینگی کشور تنها در لیزینگ پارسیان متمرکز شده علت اصلی این حجم از فعالیت را اعتماد و استقبال ارزشمند مشتریان دانست و گفت:گروه مالی پارسیان شامل بانک،بیمه،لیزینگ،شرکت تجارت الکترونیک و شرکت های دیگر، با اتکا به سرمایه ارزشمند اعتماد و وفاداری مشتریان روند رو به رشد و مسیر بالندگی را طی کرده اند و ما از مشتریانمان می خواهیم که با طرح خواست ها و انتظارات خود، ما را در ارائه خدمات بهتر ، بیشتر و سریع تر یاری کنند.
مدیر عامل بانک پارسیان افتتاح بیش از 3 میلیون و 200هزار حساب در بانک پارسیان و در اختیار داشتن بیش از 40درصد بازار بانک های خصوصی توسط این بانک را نیزحاصل استقبال و توجه مشتریان دانست و گفت:این امر در کنار استفاده موثر از بسترهای سخت افزار ی و نرم افزاری مدرن و دانش نوین بانکداری دنیا موجب شد که بانک پارسیان هم اکنون علاوه بر برخورداری از جایگاه نخست در میان بانک های خصوصی،پنجمین بانک بزرگ کشور به لحاظ منابع باشد و این در حالی است که عمر فعالیت این بانک کمتر از یک دهه است و تعداد شعب آن در چند ماه اخیر از مرز 200 شعبه گذشته است.
شایسته سپس به بیان اجمالی برخی نقاط درخشان عملکرد دیگر شرکت های گروه مالی پارسیان پرداخت و در این راستا اظهار داشت:بیمه پارسیان در حال حاضر بعد از سه بیمه دولتی که سابقه چند دهه فعالیت را در کارنامه خود دارند،رتبه چهارم را در اختیار داردو به لحاظ سرمایه ای در جرگه چهار شرکت بیمه بزرگ کشور است.
وی در بخش دیگر اظهارات خود در خصوص عملکرد شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نیز گفت: تاکنون 5میلیون کارت الکترونیکی برای مشتریان بانک صادر کرده ایم و بدین لحاظ در نظام بانکی کشور رتبه سوم را در اختیار داریم.همچنین در شش ماه اول سال جاری بر روی پایانه های فروش پارسیان، در مراکز مختلف تجاری، 18میلیون تراکنش صورت گرفته که به این لحاظ نیز شرکت پارسیان مقام اول شبکه بانکی کشور را در اختیار دارد.
وی همچنین اظهار داشت:شرکت تجارت الکترونیک پارسیان بیش از 130 هزار دستگاه کارتخوان را در مراکز متعدد فروش کالا و خدمات نصب کرده و در این زمینه پس از دو بانک دولتی مقام سوم را در اختیار دارد.
علی شیخی،رییس هیات مدیره بانک و لیزینگ پارسیان در بخش بعدی مراسم ضمن سخنانی به تاریخچه شکل گیری شرکت های لیزینگ در کشور اشاره کرد و گفت:سال 84شاهد اوج فعالیت شرکت های لیزینگ در کشور بودیم و پس از آن محدودیت های ایجاد شده و کمبود منابع موجب شد که آن برهه درخشان در روند عملکرد شرکت های لیزینگ متوقف شود.
وی با اشاره به نقش اثر گذار و مثبت لیزینگ ها در رشد اقتصادی کشور و برآورده شدن نیازهای شهروندان،به ارائه شاخص هایی برای مقایسه وضعیت صنعت لیزینگ در کشور و جهان پرداخت وگفت:ضریب نفوذ لیزینگ در ایران4/0 درصد است در حالی که ضریب نفوذ لیزینگ در جهان 2تا 5درصد می باشد و این امر نشان می دهد که باید برای توسعه فعالیت لیزینگ ها در کشور بیشتر مطالعه وتلاش کنیم .
شیخی سپس به ارائه گزارشی از روند فعالیت های لیزینگ پارسیان،این فعالیت ها را در حوزه های خودرو سواری،خودروی کار،شناورهای دریایی،مسکن وتجهیزات پزشکی مورد بررسی قرار داد و ابراز امیدواری کرد که این شرکت به پشتوانه اعتماد و توجه هموطنان همچنان در خدمت اقتصاد کشور و مشتریان بالفعل و بالقوه این شرکت باشد.
دکتر حنیفی،مدیر عامل شرکت لیزینگ پارسیان نیز در مراسم قدردانی از مشتریان خوش حساب این شرکت ،ضمن تقدیر از وظیفه شناسی و تعهد مشتریان حاضر در جشنواره سپاس گفت:از اثرات بسیار مثبت خوش حسابی شما عزیزان این بوده که توانسته ایم به تعداد بیشتری از هموطنانمان تسهیلات مورد نیازشان را ارائه دهیم و از سویی در برابر بقیه ذی نفعان شرکت نیز سربلند باشیم.
وی از شرکت تحت مدیریتش به عنوان بزرگترین شرکت فعال لیزینگ کشور یاد کرد و گفت:شرکت لیزینگ پارسیان با بیش از 18 هزار میلیارد دارایی،متنوع ترین پرتفوی تسهیلات را داشته و بیشترین نقش را در زمینه سهل البیع ساختن خودروی کار در کشور ایفا کرده است.
در اولین جشنواره سپاس که برای قدردانی از مشتریان خوش حساب شرکت لیزینگ پارسیان برپا شد1134نفر از مشتریان این شرکت که اقساط تسهیلات خود را بدون حتی یک روز دیرکرد ودقیقا در تاریخ معین شده پرداخت کرده بودند، در قرعه کشی جوایز این جشنواره شرکت داده شدند.
دو نفر از این مشتریان به قید قرعه،برنده جوایز ویژه جشنواره (2دستگاه خودروی سمند ال ایکس ) شدند.شایان ذکر است که ابتدا مقرر بود تنها یک دستگاه سمند به مشتری منتخب براساس قرعه تعلق گیرد که با نظر مساعد شایسته، مدیر عامل بانک پارسیان در محل مراسم 2 دستگاه خودروی سمند به دو مشتری خوش حساب اختصاص یافت.
10دستگاه لب تاپ،10کمک هزینه سفربه مشهد مقدس،5کمک هزینه سفر به سوریه،50 سکه تمام بهار آزادی از جمله جوایزی بود که در مراسم قرعه کشی جشنواره سپاس پارسیان به مشتریان خوش حساب این شرکت اهدا شد.
همچنین در این مراسم پس از قرعه کشی به عمل آمده در میان بقیه مشتریان حاضر، مقرر شدبرای 26 نفر نیز حساب پس اندازی به ارزش یک میلیون ریال در بانک پارسیان افتتاح شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  70