زمان انتشار گواهی سپرده ویژه سرمایه گذاری عام بانک سامان اعلام شد

ایبنا – گواهی سپرده ویژه سرمایه گذاری عام به صورت با نام و بی نام با نرخ سود علی الحساب سالانه 15درصد به صورت یک ساله و از روز سه شنبه12آبان لغایت دوشنبه 18آبان 1388 ، در کلیه شعب بانک سامان در تهران و شهرستان ها عرضه می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک سامان، گواهی سپرده بانک سامان در مضارب صحیحی از یک میلیون ریال صادر می شود و برای اشخاص حقیقی تا سقف 1میلیارد ریال و برای اشخاص حقوقی تا سقف5میلیارد ریال قابل عرضه می باشد.
بر همین اساس، گواهی سپرده بانک سامان به صورت با نام و بی نام عرضه شده که در صورت با نام بودن سود اوراق به صورت ماهیانه به سپرده مشخص شده توسط مشتری واریز می شود.
همچنین، در صورتی که گواهی سپرده بی نام باشد، در زمان مراجعه دارندگان گواهی سپرده به هر شعبه ای از بانک سامان، سود گواهی دریافت می گردد.
قابل توجه آنکه، گواهی سپرده های صادره قابل بازخرید قبل از سررسید در شعبه صادر کننده با نرخ 5/12درصد می باشد.
گفتنی است؛ آدرس شعب بانک سامان در تهران و شهرستان ها ، جهت مراجعه به منظور خرید گواهی سپرده ویژه سرمایه گذاری بانک سامان و دریافت هرگونه خدمات بانکی، در سایت بانک سامان به آدرسWWW.SB24.COM موجود است.همچنین، در صورت تمدید مدت زمان عرضه اوراق، اطلاع رسانی صورت می گیرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  59  =  61