سرویس دهی ۲۲۱ هزار پایانه فروش بانک صادرات در سراسر کشور

بانک صادرات ایران تا پایان نیمه اول آبانماه سالجاری 221 هزار دستگاه پایانه فروش (POS) در راستای جلب رضایت مشتریان نصب و راه‌اندازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای جلب رضایت مشتریان و با توجه به مزایای پرشمار توسعه شبکه پایانه‌های فروشگاهی، نسبت به گسترش روزافزون دستگاههای POS اقدام و تا پایان نیمه اول آبانماه سالجاری افزون بر 221 هزار دستگاه پایانه فروش در فروشگاههای معتبر سراسر کشور نصب و راه‌اندازی نموده است.
براساس این گزارش بانک صادرات ایران تا پایان نیمه اول آبانماه 1388 از مجموعه پایانه‌های فروشگاهی راه‌اندازی شده خود 80 هزار دستگاه در تهران و 141 هزار دستگاه در استانهای کشور نصب و به بهره‌برداری رسانده است.
شایان ذکر است بکارگیری دستگاههای POS در فروشگاههای کشور مزایای پرشماری همچون؛ سرعت‌دهی و اطمینان‌بخشی در انجام معاملات، صرفه‌جویی در هزینه‌های ملی بابت امحاء اسکناسهای فرسوده، رونق تجارت الکترونیک، کمک به سلامت و بهداشت افراد جامعه، افزایش ضریب امنیت و ایمنی مردم بخاطر بی‌نیازی از حمل پول نقد و کاهش چشمگیر مراجعات مردم به دستگاههای خودپرداز را در پی دارد که از اینرو بانک صادرات با برنامه‌ریزیهای انجام شده، توسعه شبکه پایانه‌های فروشگاهی را در دستور کار خود دارد.
گفتنی است کلیه فروشگاههای معتبر در اقصی‌نقاط کشور که در زمینه‌های مختلف خدماتی، تولیدی و بازرگانی فعالیت می‌کنند طی هماهنگی با اداره کل خدمات کارت بانک صادرات ایران، بدون هیچگونه محدودیتی می‌توانند نسبت به نصب و بهره‌برداری از دستگاههای POS این بانک اقدام نمایند

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  70  =  72