شمار خودپردازهای ثابت و سیار بانک صادرات به ۲۶۴۳ دستگاه رسید

شمار خودپردازهای ثابت و سیار بانک صادرات تا پایان نیمه اول آبانماه سالجاری به 2643 دستگاه رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک بمنظور ارایه خدمات بی وقفه بانکی به مردم و تسریع در سرویس دهی به مراجعان تا تا پایان نیمه اول آبانماه سالجاری ، مجموعاً 2643 دستگاه خودپرداز ثابت و سیار در سطح شعب سراسر کشور خود نصب و راه اندازی نمود.
بر اساس این گزارش خودپردازهای ثابت و سیار بانک صادرات ایران ، آماده سرویس دهی به دارندگان سپهر کارتهای بانک صادرات و دارندگان کارت بانکهای عضو شبکه شتاب بصورت شبانه روزی می باشند.
گفتنی است دستگاههای خودپرداز بانک صادرات افزون بر پرداخت وجه، قابلیت دریافت مکانیزه قبوض، عملیات رمز، انتقال وجه، اعلام موجودی، ارایه صورتحساب و شارژ سیم کارتهای اعتباری را نیز دارند.
لازم بذکراست اکثر شعب بانک صادرات که دارای بیشترین میزان مراجعه مردم و مشتریان بوده اند هم اکنون مجهز به دستگاههای خودپرداز شده اند و همچنین در راستای سرویس دهی هرچه بهتر خودپردازها ، عملیات مانیتورینگ دستگاههای خودپرداز بانک صادرات در سراسر کشور توسط واحدهای فنی و نظارتی بصورت مستمر انجام می شود بطوریکه درصد متوسط سرویس دهی دستگاههای خودپرداز بانک صادرات ایران ، 89 درصد بوده است.
این گزارش حاکی است از مجموع دستگاههای خودپرداز راه اندازی شده بانک صادرات 628 دستگاه ثابت و 2 دستگاه سیار در تهران و 1987 دستگاه ثابت و 26 دستگاه سیار در شهرستانها فعالیت دارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +  1  =