تحقق رویای احمدی‌نژاد برای بودجه جیبی

در نشست خبری تشریح لایحه بودجه سال 1388، رحیم ممبینی معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی یک برگ کاغذ A4 حاوی ارقام کلی بودجه را به عنوان لایحه بودجه 88 به خبرنگاران تحویل داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در حالی که بنا بر عرف هر سال پس از تقدیم لایحه بودجه از سوی رئیس جمهور به مجلس مجلدات آن در اختیار خبرنگاران قرار می گرفت تا نسبت به نقد و بررسی و اطلاع‌رسانی ان اقدام کنند، رحیم ممینی امروز تنها یک برگه حاوی جدول خلاصه بودجه را به خبرنگاران ارائه کرد.

تدوین بودجه کم حجم به صورتی که هر ایرانی در جیب خود یک نسخه از آن را داشته باشد، از رویاهای محمود احمدی نژاد بود که به نظر می رسد با لایحه تک برگی بودجه که امروز در اختیار خبر نگاران قرار گرفت محقق شده است.

فرهاد رهبر که دکترای اقتصاد از دانشگاه تهران داشت و امیر مسعود برقعی که دارای مهندسی مکانیک از دانشگاه علم و صنعت بود هیچ کدام نتوانستند رویای رئیس جمهور در تدوین لایحه کم حجم را محقق کنند اما ابراهیم عزیزی معاون جدید برنامه ریزی ریاست جمهور که دگترای حقوق دارد توانست این رویا را به بهترین شکل محقق کند.

گزارش خبرنگار فردا حاکی است، لایحه بودجه در حالی با بیش از یک و نیم ماه تاخیر به مجلس ارائه شد که نمایندگان مجلس هنوز لایحه بودجه را دریافت نکرده اند.

در عین حال احمدی‌نژاد چند روز قبل در هنگام تقدیم لایحه بودجه سال 88 به رئیس مجلس یک لوح فشرده خام به جای لایحه برنامه ارائه اده بود که اشتباه عجیب بعد از چند ساعت توسط نهاد ریاست‌جمهوری اصلاح شده بود.
منبع:فردا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

40  −    =  34