بانک سینا به سمت توانمند سازی می رود

مدیر عامل بانک سینا در نشستی که با حضور معاونان، مدیران و روسای ادارات برگزار شد، ضمن برشمردن اقدامات یک سال گذشته و چالش های پیش روی اجرای این اقدامات، سال 88 را سالی سخت و پرکار برای بانک سینا دانست و تصریح کرد: در سال جدید این بانک با جدیت بیشتری به سمت توانمندسازی خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک سینا ، دکتر عبدالناصر همتی گفت: در سالی که گذشت مجموعه معاونت ها و مدیریت ها، اقدامات شایسته ای انجام دادند که قابل تقدیر است اما در وضعیتی که نگاهها به بانک سینا تغییر یافته و انتظارات از آن بالار فته است، اجرای اقدامات جدیدتر و فعالیت های خلاقانه تر، بیش از پیش ضروری به نظر می رسد.
وی با اشاره به چالش هایی که بانک سینا در سال 88 با آن روبه رو بود، خاطر نشان کرد: خوشبختانه با اخذ مجوز بانک در آخرین روز کاری اسفند 87 که زمان و توان زیادی هم صرف آن شد, بسیاری از نقاط ضعف و دیگر محدودیت ها در زمینه انجام فعالیتهای ارزی بین المللی و افتتاح حساب جاری برطرف شد و موقعیت های جدیدی را پیش روی بانک گذاشت که به همین دلیل در سال جدید توقع از مجموعه بانک سینا بیشتر خواهد بود.
وی سال 89 را آغاز اجرایی شدن برنامه سه ساله بانک سینا عنوان کرد و گفت: این برنامه که مطابق با برنامه توسعه ای بنیاد مستضعفان بوده و مورد تقدیر هیات امنا و ریاست این بنیاد قرار گرفت، شامل چند استراتژی اساسی در بخش فن آوری اطلاعات، کیفیت خدمات، بازاریابی، منابع انسانی و بخشهای دیگر است که با اجرای آن شاهد جهش اساسی در فعالیت ها خواهیم بود.
دکتر همتی در ادامه با تاکید بر ارتقاء سطح دانش همکاران، خاطر نشان کرد: در سال جدید بایستی یک نهضت اساسی در راستای ارتقاء دانش همکاران صورت بگیرد و تحقیقات و بازاریابی هم به عنوان منبعی برای عرضه ایده ها و محصولات فکری به جامعه بانکی باید در دستور کار قرار گیرد.
مدیر عامل بانک سینا سپس به اقدامات انجام شده از سوی معاونت ها و مدیریتهای مختلف اشاره کرد و افزود: در سالی که گذشت تمامی بخشها تلاش کردند که نتایج خوب و قابل تقدیری دربرداشت از جمله در بخش فناوری اطلاعات، اقدامات خوبی صورت گرفت و همه زیرساختهای الکترونیک فراهم شد. بهینه سازی 210 شعبه در مدت دو سال و در حالی که همکاران در شعب مشغول انجام فعالیـتهای روزانه بودند، اقدام قابل توجه دیگری است که با تلاش مدیریت مهندسی و سرپرستان مناطق و مشارکت تمامی همکاران به نتیجه رسید. مدیریتهای حقوقی و وصول مطالبات نیز از جمله بخشهای پرکار در سال گذشته بودند. با وجود این و با توجه به رقابت شدید جامعه بانکی و پیش بینی های صورت گرفته برای سال جدید و همچنین سرمایه گذاری های عمده و قابل توجه بانک نظیر خرید سهام مخابرات و ضرورت هماهنگ ساختن و پیش بردن آن با مجموعه، فعالیت و تلاش مضاعف و جدیت بیشتر همکاران را طلب می کند.
دکتر همتی, سهام بانک سینا را جزو سهام خوب و پر طرفدار، ارزیابی و در این باره تصریح کرد: این بانک جزو 15 شرکت فعالتر بورس است و با مجموعه اقداماتی که در این بخش انجام شده، امیدواریم شاهد تداوم روند صعودی قیمت سهام بانک باشیم.
وی تصویر بانک سینا در جامعه و شروع فعالیت آن را خوب توصیف کرد و گفت: این مهم بایستی با برخورد های شایسته همکاران به ویژه در شعب با مشتریان و حمایت تمامی بخشها همراه شود تا روند بهبود که در حال طی شدن است با سرعت بیشتری ادامه یابد.
وی همچنین از ضرورت افتتاح حداقل 15 شعبه جدید در تهران در سال جدید خبر داد و افزود: وضعیت استقرار شعب به ویژه در شهرستانها بهینه خواهد شد و درجه بندی آن هم با توجه به معیارها و شاخص های جدید در 9 طیف، عملیاتی و به اجرا خواهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

53  +    =  60