تجلیل از مدیر عامل موسسه اعتباری توسعه

مستخدمین حسینی در میان 40 اقتصاد دان مطرح سه دهه اخیر

دکتر حیدر مستخدمین حسینی ، مدیر عامل موسسه اعتباری توسعه و معاون سابق بانک مرکزی و وزرات امور اقتصادی و دارایی به عنوان یکی از مشاهیر سه دهه اخیر اقتصاد ایران مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از اداره ی روابط عمومی موسسه اعتباری توسعه، فرهنگ سرای رسانه و موسسه فرهنگی تیزهوشان در اقدامی مشترک با برپایی نشست چالش های فراروی اقتصاد ایران در افق چشم انداز 1404   ضمن بهره مندی از نظرات اقتصاددانان مطرح و نقش آفرینان اقتصادی  کشورمان از 40 تن از مشاهیر اقتصادی 30 سال گذشته ایران اسلامی تقدیر کردند.

بنا براین گزارش، دکتر حیدر مستخدمین حسینی که پیش از این نیز نام ایشان در کتاب مشاهیر اقتصاد ایران درج شده بود در این مراسم  با دریافت لوحی مورد تقدیر قرار گرفت و به این ترتیب نام این مدیر با سابقه، خوش فکر و فرهیخته نظام اسلامی که سال های متمادی در پست های مختلف به نظام و میهن اسلامی خود خدمت کرده است در تاریخ کشور ثبت شد.

گفتنی است چندی پیش موسسه فرهنگی تیزهوشان در اقدامی شایسته با انتشار کتابی به نام مشاهیر اقتصاد ایران   ضمن معرفی 40 تن از این فرهیختگان، نقطه نظرات آنان را نیز در مورد راه های پیشرفت و ارتقای نظام آموزشی و پرورش استعدادهای جوان جویا شده بود.

 نام ، سوابق ، مدارک تحصیلی و دیدگاه های دکتر مستخدمین حسینی نیز در این اثر ارزشمند به چشم می خورد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ×  1  =