بانک توسعه تعاون هم به شبکه شتاب پیوست

ایبنا – مدیرعامل بانک توسعه تعاون از پیوستن این بانک به شبکه بانکداری‌الکترونیکی خبر داد و گفت: در پی اخذ تایید از سوی بانک مرکزی، بانک توسعه تعاون نیز به جمع بانک‌های شبکه شتاب پیوست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ماشاءالله عظیمی به  ایسنا گفت: خوشبختانه مراحل آزمایشی راه‌اندازی الکترونیکی بانک توسعه تعاون انجام و مجوزهای لازم از سوی بانک مرکزی اخذ شده است و با فراهم شدن زیرساخت‌های مورد نیاز و تایید رسمی بانک مرکزی، بانک توسعه تعاون به شبکه بانکداری الکترونیکی ملحق شده‌ است.

وی درباره صدور کارت‌های بانکی برای سپرده‌گذاران اظهار کرد: کارت‌های بانکی به صورت آزمایشی صادر شده است و از سیستم بانکی هم جواب گرفته‌ایم.

عظیمی با تاکید بر اهمیت و نقش فناوری در سهولت زندگی، ارتباطات، ارزش افزوده و تولید ثروت، خاطرنشان کرد: امروزه استفاده از فناوری‌ در همه عرصه‌های اقتصادی از جمله بانکداری الکترونیک،‌ جایگزین رفتارها و مراودات سنتی شده است و بانک توسعه تعاون هم گرچه نوپاست ولی به همت بلند کارکنان خود در مدت زمان بسیار کوتاهی موفق شد تا به شبکه‌ شتاب و سایر سامانه‌های تمرکز الکترونیکی بپیوندد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون همچنین درباره ایجاد شعب خارجی بانک توسعه تعاون اظهار کرد: پیگیری‌ها درحال انجام است و مساعدت‌هایی هم صورت گرفته که به محض نتیجه رسیدن اعلام می‌کنیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  2  =