همه بانک‌ها حقوق مستمری بگیران را پرداخت می‌کنند

مدیر کل تأمین اجتماعی غرب استان تهران گفت: صندوق تأمین اجتماعی برای رفاه بیشتر مستمری بگیران این امکان را فراهم کرده است که مستمری بگیران سازمان بتوانند دریافت مستمری خود را علاوه بر یک بانک رفاه کارگران از طریق بانک‌های دیگر نیز دریافت کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی غرب تهران، مرتضی سلامی، افزود: صندوق تأمین اجتماعی برای رفاه بیشتر مستمری بگیران این امکان را فراهم کرده است که مستمری بگیران سازمان بتوانند دریافت مستمری خود را علاوه بر بانک رفاه کارگران از طریق بانک‌های دیگر نیز دریافت کنند.
وی گفت: پیش از این، حقوق این افراد تنها در شعب بانک رفاه پرداخت می‌شد که این امر سبب معطلی مستمری بگیران در صف‌های طولانی و طی مسافت‌های طولانی به دلیل پراکندگی این شعب شده بود.


سلامی خاطرنشان کرد: با افزایش تعداد بانک‌های پرداخت‌کننده مستمری شاهد افزایش سطح بهره‌وری و در مجموع پرداخت مستمری، مستمری بگیران از طریق نزدیکترین بانک به محل سکونت آنان، کاهش تردد در رفت و آمد شهری، تشویق به پس‌انداز از وجوه مستمری بگیران با توجه به تعلق سود روز شمار به مانده حساب آنان و افزایش رضایتمندی مستمری بگیران با دریافت به موقع مستمری خواهیم بود.
وی ادامه داد: مستمری بگیران پس از مراجعه به شعب تأمین اجتماعی منطقه غرب استان تهران و درج شماره حساب خود در فرم‌های مخصوص می‌توانند از ماه آینده حقوق خود را از بانک مورد نظر دریافت کنند.
مدیرکل تأمین اجتماعی غرب استان تهران اظهار داشت: مستمری بگیران پستی صندوق می‌توانند مستمری خود را همانند گذشته در منزل دریافت کنند و در این خصوص هیچ گونه اجباری برای این دسته از افراد در نحوه دریافت مستمری صورت نپذیرفته است ولی آن دسته از مستمری بگیران پستی که تمایل به دریافت مستمری از طریق بانک‌های طرف قرارداد با صندوق تأمین اجتماعی را دارند می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین شعب بانک به منزلشان مستمری خود را دریافت کنند.
سلامی یادآور شد: اکنون بیش از 90 هزار نفر مستمری بگیر در منطقه غرب استان تهران تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

27  ⁄  3  =